خبرگزاری کار ایران

سیدصالحی: از تراکتور صحبتی با من نشده است/ دوست دارم به تبریز بروم و کمک کنم

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۱۵۳

بازیکن سابق تراکتور حضورش در کادرفنی این تیم را تکذیب کرد ولی اعلام کرد در صورت فراهم شدن شرایط دوست دارد به این تیم تبریزی کمک کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ساکت الهامی چندی پیش به عنوان سرمربی دائمی تراکتور در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر انتخاب شد و در حالی کادرفنی خودش را هم مشخص کرد که به نظر می‌رسد جای خالی دستیار اول در جمع این نفرات خالی است و از همان زمان شایعاتی در مورد حضور افراد مختلف روی نیمکت این تیم مطرح شد.

در خبرها آمده بود سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم سابق تراکتور قرار است به عنوان دستیار الهامی به نیمکت این تیم اضافه شود ولی خود او از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی می‌کند.

سیدصالحی در گفتگو با ایلنا در این خصوص اظهار داشت: خبر حضورم در کادرفنی تراکتور را خودم هم در رسانه‌ها و فضای مجازی دیدم ولی راستش را بخواهید با خود من هیچ صحبتی نشده و تماسی در این خصوص نداشتم و نمی‌دانم اصلاً چنین موضوعی صحت دارد یا نه.

وی در مورد وضعیت تراکتور گفت: تراکتور تیم خوبی است و در 2 سالی که زنوزی مالکیت باشگاه را بر عهده گرفته حرکت بزرگی انجام شده و بازیکنان خوب و با کیفیتی به خدمت گرفته شدند که هر کدام می‌توانند ستاره یک تیم باشند و جمع شدنشان در قالب یک تیم اتفاق خوبی است. ولی در چند پست نیاز به تقویت دارند خصوصاً در خط دفاعی بهتر است بازیکن به جمعشان اضافه شود. در خط حمله هم ساسان انصاری عملکرد خوبی دارد ولی اضافه شدن بازیکن دیگر هم می‌تواند کمک کند.

بازیکن اسبق تراکتور در مورد ابقای ساکت الهامی روی نیمکت تراکتور هم عنوان کرد: من با آقای الهامی رفاقت دیرینه دارم و ایشان از مربیان خوب و زحمت کش فوتبال ما هستند. از نظر فنی سطح بالایی دارد و با مربیان بزرگی کار کرده و در 4 بازی حضورش روی نیمکت تراکتور هم نتایج خوبی گرفته است. صحبت از مربی خارجی برای این تیم بود ولی مربی خارجی نیاز به زمان چند ساله دارد تا کارش جواب دهد و در این شرایط بهتر است برای تیم‌های پایه از نیروهای خارجی استفاده شود.

در مورد اینکه دوست دارد در این شرایط به کادرفنی تراکتور اضافه شود یا نه، گفت: با اینکه من را بیشتر به عنوان یک سپاهانی می‌شناسند ولی فصل خوبی در تراکتور داشتم و دومین گلزن سال شدم و خاطره خوبی از این تیم و هوادارانش دارم و قلباً تراکتور را دوست دارم. اگر کمکی از دستم بر بیاید خوشحال می‌شوم و یک چالش جذاب می‌تواند باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز