خبرگزاری کار ایران

علی جباری در گفت و گو با ایلنا:

در بین گزینه‌های فعلی مجیدی از همه بهتر بود/ کسی که این همه جریمه اضافه بارش را می‌دهد قطعا برنمی گشت

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۰۴۰

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال ازاتفاقات پیش آمده برای تیم نگران است.

به گزارش ایلنا،علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال معتقد است مجیدی در حال حاضر بهترین گزینه برای مربیگری در این تیم بود زیرا از گذشته شناخت خوبی از تیم داشته و همین می‌تواند باعث موفقیتش شود. با وی در خصوص شرایط این روزهای استقلال به صحبت پرداختیم.

فرهاد مجیدی هم به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد؟

به هر حال باید یک نفر به عنوان سرمربی استقلال انتخاب می‌شد این 25 روز همه که تیم منتظر استراماچونی بود به نظر من نباید این کار را می‌کردند. از اول هم مشخص بود که وی برنمی گردد زیرا کسی که این همه جریمه اضافه بارش را می‌دهد قطعا دیگر قصد بازگشت نخواهد داشت.

انتخاب مجیدی در این مقطع به صلاح تیم است؟

باید قبول کنیم وی شناخت خوبی از تیم دارد زیرا که فصل گذشته کنار این تیم بوده و تجربه سرمربیگری را هم دارد. در بین گزینه‌های فعلی از همه بهتر بود. امیدوارم که همه کمک کنیم تا استقلال باز هم به روزهای خوبش بازگردد.

اما خیلی از کارشناسان می‌گویند کاش مربی خارجی دوباره در استقلال مشغول به کار می‌شد

در ابتدا من یک سوال از شما دارم مگر خطیر برای مذاکره با استراماچونی به ایتالیا نرفته بود ولی آنطور که من از قول رئیس هیات مدیره استقلال شنیدم وی در آنجا پیشنهاد یک مربی ایتالیایی دیگر را داده است آن هم مربی‌ای که می‌گویند دو سال بیکار بوده پس این نشان می‌دهد که استقلال دنبال استراماچونی هم نبوده و بیشتر می‌خواسته هواداران استقلال را آرام کند.

قرار است نامجو مطلق دستیار مجیدی شود؟

نامجو مطلق یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ باشگاه استقلال بوده و در مربیگری هم تجربه خوبی دارد من فکر می‌کنم وی می‌تواند به مجیدی کمک کند زیرا زوج این دو نفر در حال حاضر بهترین زوج است.

قبول دارید استقلال از نقل و انتقالات عقب است؟

درست است که استقلال در نقل و انتقالات عقب‌تر از سایر تیم‌هاست ولی قطعا کادر فنی و مدیریت فکر این مساله را کرده است و شاید همه در این مدت به گزینه‌های مدنظرش مذاکراتی را هم داشته است. امیدوارم فقط بازیکنانی جذب تیم شوند که بتوانند به تیم کمک کنند نه اینکه بازیکن بیاید و در تیم نیمکت‌نشین شود.

به آینده استقلال امیدوار هستید؟

استقلال توانایی زیادی دارد در این تیم بازیکنان خوبی حضور دارند که هر کدام از آنها از تجربه کافی برخوردار هستند به شخصه فکر می‌کنم استقلال می‌تواند دوباره شرایط خوبش را تکرار کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز