خبرگزاری کار ایران

سوژه‌های جذاب غول‌‌های لیگ جزیره در پنجره تابستانی (گزارش)

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۹۲۰

تیم‌های بزرگ لیگ جزیره برنامه‌های زیادی برای نقل و انتقالات نیم فصل دارند.

به گزارش ایلنا، پنجره نقل و انتقالات ژانویه باز شد و حالا مربیان و مدیران باید مرتباً جواب تلفن‌هایشان را بدهند و با ایجنت‌ها و رؤسای باشگاه‌ها بر سر انتقالات بازیکنان مذاکره کنند. برخی مربیان به دنبال چهره‌های جدیدی هستند تا از خطر سقوط رهایی یابند و برخی دیگر می‌خواهند الماس نتراشیده‌ای را پیدا کنند که به کمک آن در جمع چهار تیم برتر لیگ قرار بگیرند اما باشگاه‌های معروف لیگ برتر در بازار نقل و انتقالات چه می‌خواهند؟

 

آرسنال

آنچه نیاز دارند: مدافع میانی، مدافع راست، هافبک

چه بازیکنانی را دوست دارند: مریخ دمیرال (یوونتوس)، جونجو کنی (اورتون)، دایو اوپامکانو (لایپزیگ)، پائو تورس (ویارئال)، گلن کامارا (رنجرز)، جاراد برانت‌ویت (آکادمی کارلایل)، آنتونیو سارسانا (آکادمی سویا)، آدرین رابیو (یوونتوس)

بازیکنانی که شاید بروند: گرانیت ژاکا، لوکاس توریرا

بودجه: 30 میلیون پوند

میکل آرتتا تازه پا به ورزشگاه امارات گذاشته اما می‌خواهد اثر خود را بر تیم به جا بگذارد و تیمی بسازد که خودش می‌خواهد.

اولویت او در زمستان این است که خط دفاعی متزلزل آرسنال را بهبود بخشد. او ستاره 21ساله لایپزیگ، داوی اوپامکانو را زیر نظر دارد. برخی بازیکنان فروخته خواهند شد و به این ترتیب بودجه خرید بازیکنان جدید مهیا می‌شود، ضمن آنکه باشگاه هم 30 میلیون پوند در اختیار آرتتا قرار می‌دهد.

 

چلسی

آنچه نیاز دارند: مدافع کناری، مدافع میانی، مهاجم مرکزی، بال

چه بازیکنانی را دوست دارند: تیمو ورنر (لایپزیگ)، موسی دمبله (لیون)، ویلفرید زاها (کریستال پالاس)، ریچارلیسون (اورتون)، جیدون سانچو (بوروسیا دورتموند)، بن وایت (برایتون)، نیتان آکه (بورنموث)، جونجو کنی (اورتون)

بازیکنانی که شاید بروند: اولیویه ژیرو، میچی باتشوایی، آندریاس کریستنسن، امرسون، مارکوس آلونسو، پدرو

بودجه: 125 میلیون پوند

محرومیت آنها از خرید بازیکن به پایان رسید و فرانک لمپارد سرانجام می‌تواند به جذب بازیکنان مطلوبش بپردازد. بودجه‌ای که آنها برای تابستان داشتند حالا به زمستان منتقل شده است و آنها احتمالاً یک مهاجم می‌خرند تا فشار از روی تامی آبراهام، بازیکن تیم ملی انگلیس برداشته شود. او البته در این مدت خوش درخشیده است. باشگاه همچنین پس از رفتن ادن آزار به رئال مادرید جای خالی او را حس می‌کند و جذب یک بال در لیست اولویت‌های چلسی قرار دارد.

 لیورپول

آنچه نیاز دارند: مدافع چپ، هافبک و مهاجم ذخیره

چه بازیکنانی را دوست دارند: بن وایت (برایتون، قرض‌داده‌شده به لیدز)، فران تورس (والنسیا)، جود بلینگهام (بیرمنگام)، سام مک‌کالوم (کاونتری)، جاراد برانت‌ویت (آکادمی کارلایل)، مکس کلارک (ویتسه)

بازیکنانی که شاید بروند: رایان بروستر، کرتیس جونز، کائومین کلهر (همه به صورت قرضی)، آلن

بودجه: 50 میلیون پوند که شاید فعلاً خرج نشود

یورگن کلوپ، مربی لیورپول خیلی سریع خبر جذب تاکومی مینامینو از سالزبورگ را اعلام کرد. انتظار نداشته باشید که لیورپول در ژانویه خیلی فعال باشد. آنها به احتمال زیاد بودجه‌شان را برای تابستان پس‌انداز می‌کنند. اگر آنها به بازار بروند، جود بلینگهام، ستاره 16ساله بیرمنگام را برای آینده خواهند خرید.

 

منچستر سیتی

آنچه نیاز دارند: مدافعان میانی، بال

چه بازیکنانی را دوست دارند: نیتان آکه (بورنموث)، پائو تورس (ویارئال)، جاراد برانت‌ویت (آکادمی کارلایل)، خوان لاریوس (آکادمی بارسلونا)، میکل اویارسابال (رئال سوسیداد)، ساموئل چوکوئزه (ویارئال)، میلوش پانتوویچ (ستاره سرخ بلگراد)، محمد ایهاتارن (پی‌اس‌وی آیندهوون)

بازیکنانی که شاید بروند: لروی سانه

بودجه: 50 میلیون پوند

هرچند پپ گواردیولا گفته که دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر عملاً غیرممکن است اما این مربی سابق بارسلونا به دنبال چهره‌های جدیدی است تا بتواند لیگ قهرمانان را فتح کند.

هرچند آیمریک لاپورت در سال جدید میلادی آماده خواهد شد اما سیتی در این فصل مشکل جدی در خط دفاعی داشته است و آکه، بازیکن بورنموث ستاره‌ای است که در صورتی که سیتی قیمت بالایش را بپردازد، می‌تواند به کمک این تیم بیاید.

 

منچستر یونایتد

آنچه نیاز دارند: دو هافبک، یک مهاجم

چه بازیکنانی را دوست دارند: اودسون ادوارد (سلتیک)، امره جان (یوونتوس)، لئاندرو پاردس (پاری‌سن‌ژرمن)، ژدسون فرناندس (بنفیکا)، دکلان رایس (وستهم)، جود بلینگهام (بیرمنگام)، بوباکاری سوماره (لیل)، شان لانگ‌استف (نیوکاسل)، سائول نیگوئس (اتلتیکو مادرید)، جیدون سانچو (بوروسیا دورتموند)، کریستین اریکسن (تاتنهام)، جک گریلیش (استون ویلا)، جیمز مدیسون (لستر سیتی)، کالوین فیلیپس (لیدز)

بازیکنانی که شاید بروند: نمانیا ماتیچ، اشلی یانگ، فیل جونز، مارکوس روخو، آنخل گومز، جیمز گارنر (قرضی)

بودجه: 100 میلیون پوند

نبرد بر سر حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ به شکلی پایاپای ادامه دارد و اوله گونار سولشر بی‌تردید می‌خواهد در ژانویه بهتر از رقیبان عمل کند. یونایتد می‌خواهد خط میانی‌اش را تقویت کند و آنها در خط حمله هم حاضر نشده‌اند ارلینگ هالند را بخرند اما جذب بازیکنانی که یونایتد می‌خواهد در میانه فصل کار دشواری است.

جیدون سانچو هدف اصلی آنها است اما یونایتد برای جذب او بیش از 100 میلیون پوند نیاز دارد.

 

تاتنهام

آنچه نیاز دارند: مدافع کناری، مدافع میانی

چه بازیکنانی را دوست دارند: بن وایت (برایتون)، مریخ دمیرال (یوونتوس)، جونجو کنی (اورتون)، ریکاردو پریرا (لستر)، نیتان فرگوسن (وست برومویچ)، محمت زکی چلیک (لیل)، لئون کینگ (آکادمی رنجرز)

بازیکنانی که شاید بروند: کریستین اریکسن، ویکتور وانیاما، دنی رز، یان فرتونگن، خوان فویت، کازایا استرلینگ (قرضی)، کایل واکر-پیترز

بودجه: 60 میلیون پوند - البته شاید تا تابستان صبر کنند

ژوزه مورینیو در هنگامی که به تاتنهام پیوست بازیکنان این تیم را بسیار ستایش کرد اما این مربی پرتغالی لیستی طولانی از بازیکنان برای جذب در نظر گرفته است.

او در زمینه مدافعان کناری مشکل دارد و ریکاردو پریرا در لستر توجه او را جلب کرده است. البته قیمت او ارزان نخواهد بود.

 

منبع: دیلی میل

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز