خبرگزاری کار ایران

پیام کمیته ملی المپیک در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۶۰۶

کمیته ملی المپیک شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت صاحب الزمان (عج) ، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده محترم وی تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در متن پیام تسلیت فوق آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی که سال‌ها با مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با استکبار جهانی، آرزوی شهادت در راه خدا را داشت را به پیشگاه حضرت بقیة‌الله ‌ارواحناه فداه، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده محترم وی تسلیت عرض می‌نماییم.

بدون تردید این خطای بزرگ و استراتژیک ناشی از عدم شناخت منطقه و ظرفیت‌های همپیمانان جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهای منطقه بوده و نقطه عطفی در تحولات استراتژیک کل منطقه خواهد بود و دشمن قطعا پشیمان خواهد شد و باید منتظر سخت‌ترین پاسخ از سوی ملت بزرگ ایران باشد.

ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش کشور ضمن محکوم نمودن این اقدام بزرگ‌ترین تروریست جهانی، باردیگر ضمن تجدید پیمان با آرمانهای امام عزیز و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اعلام می‌دارند همچون شهدای والا مقام خود تا جان در بدن دارند تحت امر ولی فقیه خود، برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی آماده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز