خبرگزاری کار ایران

چهره‌های جذابی که نامشان نقل و انتقالات نیم‌فصل را جذاب می‌کند؛

بمب‌های زمستانی!

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۲۱۹

حضور و بازگشت هرکدام از این بازیکنان می‌تواند به یکی از سوگلی‌های نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شود.

به گزارش ایلنا،نقل و انتقالات تابستانی  از چند روز قبل آغازشده است. سپاهان با خرید محمد طیبی  در بین مدعیان اولین چراغ را روشن کرد. اخبار و شایعات پیرامون لیست ورود و خروج تیم‌های بالای جدولی که برای قهرمانی تلاش می‌کنند زیاد است. نام‌هایی که جابجایی‌شان بین  تیم‌های لیگ برتری حتی  نهایی شود بازهم جذاب نیست و حکم منفجر کردن بمب را ندارد. شایعات و بمب‌هایی که احتمال دارد در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر منفجر شود همه وارداتی هستند.بازیکنان لژیونر و شاغل در لیگ‌های خارجی که از آن‌ها به‌عنوان گزینه‌های موردنظر باشگاه‌های سرشناسی و مدعی ایرانی نالم برده می‌شود. حضور و بازگشت هرکدام از این بازیکنان می‌تواند به یکی از سوگلی‌های نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شود.       

آیاندا پاتوسی

آیاندا پاتوسی  یکی از سوژه‌های جذاب نقل و انتقالات زمستانی است. هافبک اهل آفریقای جنوبی که بازی‌های زیبای او در نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم باعث شد تا موردتوجه هواداران قرار بگیرد و به یکی از بازیکنان تأثیرگذار فوتبال ایران تبدیل شود. پاتوسی بعد از ترک کردن استقلال شرایط خوبی در تیم بن یاس امارات ندارد و قصد دارد تا به تیم دیگری برود. تاکنون  از تیم‌های گل گهر،سپاهان، استقلال و پرسپولیس به‌عنوان  مشتری‌های ایرانی ستاره فصل گذشته آبی‌ها نام‌برده شده که هیچ‌کدام هم رسمی نیست و حتی کار به تکذیب هم رسیده است. بااین‌وجود پاتوسی که تا تابستان آینده با ین یاس امارات قرارداد دارد و بعدازآن هم بازیکن کیپ‌تاون سیتی آفریقای جنوبی است. خرید پاتوسی پیچیده و سخت است، اما حتی شایعه حضور او دریکی از باشگاه‌های ایرانی به‌خصوص استقلال و پرسپولیس جذاب است!

سعید عزت الهی

سعید عزت الهی هافبک دفاعی محبوب کارلوس کی روش شرایط خوبی در باشگاه یوپن بلژیک ندارد. نیمکت نشینی های متوالی باعث شده تا همبازی و هم پستی امید ابراهیمی برخلاف هم‌وطن اش تیم ملی را هم از دست بدهد. عزت الهی تا تابستان آینده با باشگاه بلژیکی قرارداد دارد و بعدازآن هم بازیکن روستوف روسیه محسوب می‌شود، اما آن‌ها در 3 فصل اخیر او را به باشگاه‌های دیگر قرض داده‌اند. خبر بازگشت قرضی عزت الهی به لیگ برتر از مدت‌ها قبل مطرح است. استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور باشگاه‌هایی هستند که گفته می‌شود به دنبال خرید این بازیکن هستند. جذب عزت الهی هم با توجه به اینکه با دو باشگاه قرارداد دارد سخت و پیچیده است و نیاز به رایزنی و مذاکرات با اروپایی‌ها دارد.

یونس دلفی

یونس دلفی ستاره جوان استقلال خوزستان در فصل گذشته بااینکه از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد جدی داشت ترجیح داد تا به فوتبال اروپا برود. مقصد این جوان 19ساله مثل اغلب پدیده‌های لیگ برتر فوتبال بلژیک بود. همان‌طور که امید نورافکن و محمد نادری کم‌تجربه نتوانستند در فوتبال اروپا خودش نشان بدهند، دلفی هم در باشگاه شالروا که کاوه رضایی و علی قلی زاده را هم دارد فرصت عرض‌اندام پیدا نکرده است تا خبر بازگشت قرضی او به فوتبال ایران از چند ماه قبل مطرح شود. بازهم مثل همیشه نام باشگاه‌هایی چون استقلال و پرسپولیس و سپاهان و البته تراکتور به‌عنوان مشتری‌های این بازیکن زیر 23 سال مطرح است. دلفی نیمکت نشین در اروپا از تیم ملی امید هم خط خورد تا بحث بازگشت او برای احیای خودش و فرار از نیمکت نشینی در اروپا جدی‌تر شود. باید دید کدام باشگاه می‌خواهد و می‌تواند مثل نورافکن و نادری این مهاجم جوان را هم قرضی به خدمت بگیرد.او تا تابستان 2022 با باشگاه شالروا قرارداد دارد.

مرتضی پورعلی گنجی

مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی‌پوش  باشگاه العربی قطر هم ازجمله نام‌هایی است که شایعه  بازگشتش به فوتبال ایران مطرح است و هر از چند گاهی از استقلال و پرسپولیس و تراکتور و سپاهان به‌عنوان مشتری‌های جدی و دست‌به‌نقد این مدافع 27 ساله نام‌برده می‌شود. این در شرایطی است که او تا تابستان 2022 با باشگاه قطری قرارداد دارد. بااین‌وجود نشریه استاد الدوحه قطر در گزارشی اعلام کرده بود که به دلیل عملکرد ضعیف پورعلی گنجی باشگاه العربی در نقل و انتقالات زمستانی می‌خواهد با این بازیکن قطع همکاری کند. یک ماه قبل بود که او اعلام کرد نزدیک به 2 سال دیگر با العربی قرارداد دارد و به آن‌ها پایبند است و با هیچ باشگاه ایرانی هم مذاکره نکرده است. باوجوداین کم نبودند که پس‌ازاین قبیل اظهارنظرها برخلاف آن تصمیم گرفتند!

پژمان منتظری

پژمان منتظری مدافع 36 ساله فصل گذشته استقلال که امسال با ناراحتی از جمع آبی پوشان جدا شد و به الخریطیات قطر در لیگ یک این کشور پیوست. پژمان تا تابستان سال آینده با باشگاه قطری قرارداد دارد، اما  خبر می‌رسد سپاهان و استقلال به دلیل نیازشان به یک مدافع خواهان جذب این بازیکن هستند. هرچند منتظری به سن بازنشستگی رسیده است اما هنوز نام او در بازار نقل و انتقالات جذاب و حساسیت‌زا است. چه به استقلال برگردد و چه به سپاهان برود و  در کنار قلعه‌نویی مقابل تیم سابق اش قرار بگیرد. البته خودش چند ماه قبل باوجود داشتن پیشنهادهایی از لیگ برتر ازجمله فولاد خوزستان اعلام کرده بود که در فوتبال ایران نمی‌خواهد بعد از استقلال لباس تیم دیگری را بر تن کند.به‌هرحال در این فوتبال بدون مدافع خوب، منتظری 36 ساله هنوز هم نام مهمی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز