خبرگزاری کار ایران

جزئیات توافق ۹ بندی با سرمربی ایتالیایی؛

آخرین خبر از استراماچونی و استقلال؛ تا ساعت صفر عاشقی منتظر بمانید!

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۰۹۷

مدیران باشگاه استقلال پس از توافق با وکیل استراماچونی در انتظار تایید خود او هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه استقلال بیش از 20 روز است که درگیر ماجرای جدایی و فسخ یک طرفه قرارداد استراماچونی و تلاش برای جلب رضایت وی برای بازگشت هستند و در همین راه آخرین اقدام آنها سفر به دوحه و مذاکرات 72 ساعته با نماینده سرمربی ایتالیایی بود تا به امضای قرارداد جدید منجر شود.

خلیل‌زاده، رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه استقلال در حالی به همراه رحمان رضایی و علی خطیر به دوحه سفر کرده بود که با تاکید خودش مذاکرات در فضای بسته انجام شده و رسانه‌ها و مخاطبین در طول 3 روز گذشته کمترین دسترسی را به اخبار و جزئیات گفتگوی آنها داشتند و همه منتظر انتشار خبر رسمی در این خصوص از سوی باشگاه بودند که سیاست سکوت را در پیش گرفته بود.

از همین رو در روزهای گذشته شاهد گمانه‌زنی‌ها و انتشار اخبار ضد و نقیضی از سوی رسانه‌های غیر رسمی و فعالان فضای مجازی بودیم که هیچکدام از سوی منبع موثقی منتشر نشده بود.

با این وجود تیم مذاکره کننده پس از پایان مذاکرات به تهران بازگشته و حالا جزئیاتی از مذاکرات انجام شده و آنچه در حال حاضر اتفاق افتاده در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است

طبق آنچه اعلام شده باشگاه استقلال توافقی 9 بندی با نماینده استراماچونی داشته و قرارداد جدید با رعایت همه نکات خواسته شده تنظیم و به تایید طرفین رسیده و از سوی وکیل استراماچونی در اختیار وی قرار گرفته و منتظر تایید و امضای آن توسط وی هستند.

استراماچونی قرار بود تا عصر روز گذشته پاسخ نهایی خود را اعلام کند ولی در پیامی اعلام کرده فرصت بیشتری لازم دارد و تا ساعت 24 امشب تکلیف این ماجرا از سوی وی مشخص می‌شود.

بدین ترتیب ماجرای استقلال و استراماچونی و اینکه قرار است همکاری طرفین ادامه پیدا کند یا نه تا پایان امشب مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز