خبرگزاری کار ایران

نصیرزاده: استعفایی از خطیبی به باشگاه نرسیده/ مطرح شدن اسم‌ها گمانه‌زنی رسانه‌ای است

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۹۳۱

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی مطالب منتشر شده در فضای مجازی درخصوص استعفای رسول خطیبی را اساسی برای تصمیم گیری ندانست.

به گزارش ایلنا،هوشنگ نصیرزاده، در واکنش به مطرح شدن موضوع استعفای رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در رسانه‌ها و فضای مجازی، اظهار داشت: تا وقتی موضوع استعفا به صورت کتبی و شفاف به باشگاه نرسد، نمی‌توانیم موضعی نسبت به آن داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تصریح کرد: هیات مدیره باشگاه مخالف رفتن آقای خطیبی است و درصورتی که استعفا به صورت کتبی به باشگاه ارائه شود، آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نصیرزاده با بیان اینکه تلاش هیأت مدیره باشگاه بر حل مشکلات متمرکز است، افزود: به هر حال مشکلات مالی در اکثر باشگاه‌ها وجود دارد و ما به دنبال حل این مشکلات هستیم و به زودی اتفاقات خوبی در این زمینه شاهد خواهیم بود.

وی در اظهاراتش ضمن رد موضوع انتخاب سرمربی جدید خاطرنشان کرد: مطرح شدن نام افراد صرفاً گمانه‌زنی رسانه‌ها است و همانطور که گفته شد تا قبل از ارائه استعفا کتبی و بررسی موضوع در هیأت مدیره، هیچ تصمیمی از طرف باشگاه اتخاذ نمی‌شود و از اصحاب رسانه و هواداران می‌خواهیم که به این قبیل گمانه‌زنی ها توجه نکنند و اخبار باشگاه را از مجاری موثق و رسمی باشگاه پیگیری کننند.
مدیر عامل باشگاه ماشین سازی همچنین از پرداخت 100 درصد دیگر به بازیکنان با شروع تمرینات خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز