خبرگزاری کار ایران

گزارش سایت آیدنس چک از وضعیت سرمربی ایتالیایی؛

استراماچونی دیگر به ایران باز نمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۸۵۰

یک رسانه ورزشی جمهوری چک ادعا کرد کار استراماچونی با استقلال تمام شده و دیگر همکاری نخواهند داشت.

به گزارش ایلنا، سایت Idens جمهوری چک در گزارشی به اوضاع و احوال تیم فوتبال استقلال در روزهای پس از خروج آندره‌آ استراماچونی از کادر فنی این تیم اشاره و پیش‌بینی کرده که این مرد ایتالیایی هرگز به تهران بازنخواهد گشت. در این گزارش آمده است:

آندره استراماچونی دیگر مربی تیم استقلال نیست. این بار قطعاً مربی ایتالیایی به دلیل مشکلات حقوق و دستمزد از بازگشت به تهران خودداری کرد و مدیریت باشگاه ایرانی هم به وی گفت که دیگر روی او حساب نمی‌کند.

وی پس از شکست در دیدارهای ابتدای فصل، از خرابکاری‌هایی علیه خودش صحبت کرد و گفت مسئولان به او اجازه نمی‌دادند مترجمش روی نیمکت باشد. از همین رو او تهدید کرد که آنجا را ترک خواهد کرد زیرا شرایطی که او خواسته بود در این تیم برایش فراهم نشده است.

او در پنج بازی ابتدایی پیروز نشد، سپس به عنوان یک تیم در حال اوج‌گیری شروع به حرکت کرد و پایان راه در بین مدعیان قهرمانی قرار گرفت.

اما چند هفته قبل بود که استراماچونی به دلیل مشکلاتی که برطرف نشد تهران را ترک کرده و به رم پرواز کرد. در آنجا سفارت ایران بخشی از پول او را به صورت چک به وی پرداخت کرد، زیرا پرداخت مستقیم به دلیل تحریم های آمریکا به حساب وی ممکن نبود.

با این حال اما او از بازگشت به تهران خودداری کرد و به نظر می‌رسد دیگر به این تیم برنمی‌گردد و همکاری او به پایان رسیده است. مشکلات مشابه در پرداخت پول استراماچونی رامربی آلمانی وینفرد شفر نیز داشت.

استراماچونی در تابستان با استقلا با حقوق سالانه 1.6 میلیون یورو قرارداد دو ساله امضا کرده بود. وی قبل از رفتن به ایران، در اسپارت کار کرده بود، جایی که او کارش در آن نیز زود تمام شد.

این سرمربی چهل و سه ساله اهل رم تعدادی بازیکن خارجی گران قیمت را به تیمش در اسپارت آورد ، اما این تیم تحت هدایت وی شکست خورد. قبل از اسپارت ، استراماچونی مربیگری پاناتینایکوس آتن ، اودین و اینترمیلان را بر عهده داشت ولی روی نیمکت هیچکدام اما دوام چندانی نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز