خبرگزاری کار ایران

نصرتی: از پیشنهاد ماشین‌سازی بی‌خبرم/ تمرکزم روی گل‌ریحان است

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۸۳۶

سرمربی گل‌ریحان البرز از پیشنهاد ماشین‌سازی ابراز بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رسول خطیبی، سرمربی ماشین‌سازی روز گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از این تیم خداحافظی کرده و به نوعی جدایی خود را از جمع سبزپوشان اصفهانی اعلام کرد.

با وجود اعلام مخالفت باشگاه ماشین‌سازی با استعفای خطیبی، گفته می‌شود وی حاضر به ادامه همکاری با این تیم تبریزی نیست و حتی باب مذاکراتش را با چند تیم لیگ برتری دیگر از جمله ذوب آهن آغاز کرده تا شانس بازگشتش روی نیمکت ماشین‌سازان به حداقل برسد.

در همین راستا از تبریز خبر رسید که باشگاه ماشین‌سازی قصد دارد در صورت عدم موفقیت در جلب رضایت خطیبی برای بازگشت، محمد نصرتی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند. با وجود اینکه نصرتی گزینه هدایت ماشین‌سازی محسوب می‌شود ولی خودش اعلام کرده از این موضوع بی‌اطلاع است و به صورت مستقیم صحبتی با او نشده است.

نصرتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیشنهاد ماشین‌سازی اظهار داشت: من از این پیشنهاد اطلاعی ندارم و هیچ صحبتی به صورت مستقیم با من نشده است. این مسائلی که مطرح شده در حد گمانه‌زنی است و خودم هم از طریق رسانه‌ها چنین خبری را شنیدم.

وی افزود: در حال حاضر من در گل ریحان البرز مشغول به فعالیت هستم و همه تمرکزم روی این تیم و موفقیت آن است و به تیم دیگری فکر نمی‌کنم و همانطور هم که گفتم پیشنهادی به دست من نرسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز