خبرگزاری کار ایران

واکنش وزارت ورزش به شرط استراماچونی برای بازگشت به استقلال

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۸۳۳

سرمربی تیم فوتبال استقلال در آخرین پیام خود به مسئولان این باشگاه خواستار برکناری علی فتح‌الله‌زاده از هیات مدیره این باشگاه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا مدیران باشگاه استقلال، 72 ساعت است که در دوحه به سر می‌برند تا آخرین مذاکرات این باشگاه را با آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی خود انجام دهند اما به ظاهر استراماچونی درخواست‌هایی داشته که مورد موافقت مسئولان قرار نگرفته است.

این سرمربی ایتالیایی از مسئولان استقلال خواسته که علی فتح‌اله زاده عضو هیات مدیره این تیم از جمع آبی‌ها کنار گذاشته شود به نظر می‌رسد استراماچونی به شدت از عضو هیات مدیره استقلال ناراحت است و خواستار برکناری وی شده است.

بعد از حضور علی فتح‌اله زاده در برنامه فرمول یک و انتشار بندهای شروط استراماچونی برای بازگشت به تیم دلخوری این مربی ایتالیایی را در پی داشته است البته به نظر می‌رسد بندهایی که فتح اله زاده در این برنا مه اعلام کرد بیشتر هم روی حدس و گمان بوده است. البته مسئولان وزارت ورزش با این درخواست سرمربی ایتالیایی مخالفت کردند و اعلام کردند تصمیمات مدیریتی را آنها خواهند گرفت نه سرمربی.

قرار است تا امروز تکلیف حضور استراماچونی در استقلال مشخص شود زیرا که آبی‌ها باید تمرینات خود را شروع کرده تا خود را آماده اولین بازی خود در لیگ برتر مقابل فولاد و همچنین پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، بنمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز