خبرگزاری کار ایران

شماره هفت را خرج حفظ صندلی نکنید

فرهاد مجیدی باهوش بود و جانشینی استراماچونی را قبول نکرد

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۷۷۱

تجربه منصوریان به آنها ثابت کرده بود که برای موفقیت روی نیمکت تیم بزرگی مثل استقلال فقط محبوببیت و صرف بازیکن بزرگی بودن کافی نیست.

به گزارش ایلنا، بیانیه به معنی آب پاکی روی دست آبیها بود. بند بازی روی اعصاب و روان هواداران استقلال به بدترین شکل ممکن به پایان رسید تا سرآخر فتح الله زاده و فرهاد مجیدی با نسخه عبور از استراماچونی وارد کارزار شوند. به این تصور که می‌توان از جایگاه آنها میان هواداران والبته محبوبیت 7 مقدس برای این مهم بهره برداری کرد.

اما هواداران استقلال به آنها هم روی خوش نشان ندادند. تجربه منصوریان به آنها ثابت کرده بود که برای موفقیت روی نیمکت تیم بزرگی مثل استقلال فقط محبوببیت و صرف بازیکن بزرگی بودن کافی نیست. آنها به عینه می‌دیدند که مجیدی به قصد ساکت کردنشان وارد معادلات مدیران باشگاه شده است. تا به خیالشان با استفاده از علاقه هوادارن به فرهاد چشم بر استراماچونی ببندند. واکنشها اما هرگز آن چیزی نبود که تصورش را داشتند. فشارها تا آنجا ادامه یافت که فتح الله زاده با انبوهی از جامها در ویترین افتخاراتش مجبور به استعفا شد .

اگرچه این استعفا از سوی هیات مدیره رد شد و از اول هم معلوم بود فتح الله زاده نیامده که به این زودی برود اما حتی این حرکت نخ نما و از مد افتاده جناب شوالیه هم نتوانست وجه او نزد استقلالی‌ها را ترمیم کند. در تمام نظر سنجی‌ها استراماچونی دست بالا را نسبت به فرهاد دارد و برای هوادارن پذیرفتنی نیست که میراث او که صدرنشینی بعد از چهار سال سیاه برای آنها بود به دست دیگری بیافتد.

فرهاد مجیدی اما با نحوه رد کردن سرمربیگری استقلال و تاکیدی که بر امضای معنوی مردم پای دعوتنامه اش به این تیم داشت، ثابت کرد که باهوش‌تر از این حرف‌هاست!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز