خبرگزاری کار ایران

استقلال قبل از رفتن استرا شرایط خوبی داشت

برهانی: بعد از این همه مدت دنبال مقصر گشتن چه دردی را دوا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۷۶۵

مهاجم سابق استقلال می گوید باید تکلیف سرمربی تیم هرچه زودترمشخص شود.

به گزارش ایلنا، آرش برهانی مهاجم سابق استقلال می‌گوید در اتفاقات پیش آ‌مده بین باشگاه و استراماچونی هر دو به یک اندازه مقصر هستند و باید هر چه زودتر تکلیف سرمربی مشخص شود تا آبی‌ها بتوانند حضوری پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری داشته باشند.

با نزدیک شدن به یک ماه هنوز سرمربی استقلال تصمیمی برای بازگشت نگرفته است؟

باعث ناراحتی است که هنوز تکلیف سرمربی استقلال مشخص نشده است این تیم کمتر از یک ما هدیگر باید در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند اما هنوز تمرینات و نقل و انتقالات این تیم مشخص نشده است.

قبول دارید این مسائل به ضرر استقلال است؟

قطعا همین طور است این تیم باید هر چه زودتر در نقل و انتقالات فعال‌تر باشد زیرا چند بازیکن این تیم در نیم فصل اول دچار آسیب‌دیدگی رباط شدند و باشگاه باید جایگزین آنها را مشخص کند تا بتواند حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید داشته باشد.

در اتفاقات پیش آمده بین استراماچونی و باشگاه چه کسی مقصر است؟

همان طور که گفتید این تیم الان یک ماه است که سرمربی ندارد الان بعد از این همه مدت دنبال مقصر گشتن چه دردی را دوا می‌کند. هم استراماچونی حق دارد و هم باشگاه استقلال ایران تحریم است و جابجایی پول سخت است از سوی دیگر قطعا استراماچونی شرایط جامعه ایران را می‌دانسته و باید کمی سعه صدر بیشتری می‌داشت.

این روزها هیات مدیره استقلال هم مورد انتقاد هواداران تیم هستند؟

به هر حال هیات مدیره در یک باشگاه نقش کلیدی و اساسی دارند تمام اتفاقات باید با نظر آنها صورت بگیرد وقتی این همه اتفاق یک جا صورت می‌گیرد باید علت آن از سوی هیات مدیره مورد بررسی قرار بگیرد. شما نگاه کنید تیم نه سرمربی دارد و نه مدیرعامل امیدوارم هر اتفاقی که در استقلال می‌افتد در نهایت به سود این تیم باشد.

با این تفاسیر استقلال می‌تواند عنوان قهرمانی را کسب کند؟

اگر هر چه زودتر شرایط تغییر کند امکان هر اتفاقی ممکن است استقلال قبل از رفتن استرا شرایط خوبی داشت اما حالا نتوانست در بازی آخرش در نیم فصل لیگ برتر آن شادابی همیشگی را داشته باشد. اگر استقلال بتواند تکلیفش را هر چه زودتر مشخص کند می‌تواند همچنان یک مدعی باقی بماند.

مهدی قائدی هم به جرگه متاهلین پیوست؟

وقتی عکس‌ این اتفاق را در فضای مجازی دیدم خیلی خوشحال شدم قائدی بهترین تصمیم را گرفت و مطمئن باشید در آینده فوتبالی‌اش خیلی پیشرفت خواهد کرد. درآینده بیشتر از قائدی خواهید شنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز