خبرگزاری کار ایران

تا چند روز آینده این بلاتکلیفی‌ها تمام خواهد شد.

بیانی: باید بهترین تصمیم را برای استقلال گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۳۹۰

کاپیتان سابق استقلال معتقد است به زودی تکلیف این تیم مشخص خواهدشد.

به گزارش ایلنا،شاهرخ بیانی کاپیتان سابق استقلال معتقد است هر چه زودتر تکلیف استقلال مشخص شود به سود این تیم خواهد بود زیرا که با توجه به اینکه آبی‌ها باید در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند باید هر چه زودتر تکلیف مربی و بازیکنان جدیدشان مشخص شود.

شرایط استقال این روزها مناسب نیست؟

من هم با شما هم عقیده هستم متاسفانه استقلال این روزها در بدترین شرایط خودش قرار دارد و متاسفانه هر روز اخبار منفی از این تیم شنیده می‌شود باید هر چه زودتر تکلیف سرمربی و مدیرعامل مشخص شود تا هواداران استقلال  از این نگرانی خارج شوند. من مطمئن هستم تا چند روز آینده این بلاتکلیفی‌ها تمام خواهد شد.

در ماجرای به وجود آ‌مده چه کسی را مقصر می‌دانید؟

الان دنبال مقصر گشتن هیچ دردی را دوا نمی‌کند زیرا که شرایط خاصی در باشگاه استقلال حاکم است و باید تلاش کرد تا تیم به یک ثبات برسد. به نظر من وزیر ورزش باید هر چه زودتر ورود کند.

به نظر شما استراماچونی برمی‌گردد؟

امیدوارم که این اتفاق بیفتد چون وی تجربه خوبی را در نیم فصل با استقلال داشت و می‌تواند دوباره این روند خوب را تکرار کند. البته که به نظر من او در بازگشت کار سخت‌تری را در پیش خواهد داشت زیرا که باید این تیم بحران زده استقلال را دوباره سروسامان بدهد. همچنین ما بازی پلی اف مقابل یک نماینده تیم‌های آسیایی خواهیم داشت که برای ما خیلی اهمیت دارد.

مردم با هیات مدیره استقلال هم زیاد موافق نیستند؟

باید به آنها حق داد که از شرایط به وجود آمده زیاد راضی نباشند مربی استقلال باید طوری برنامه‌ریزی می‌کرد که کار به اینجا نکشد استقلال باید به خواست هواداران احترام گذاشت و باید تلاش کرد که بهترین تصمیمات را برای استقلال گرفت.

استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی بشود؟

به نظرم می‌توان دوباره همچون چند بازی پایانی نیم فصل اول پی قهرمانی بود اگر شرایط به همین منوال باشد کار سخت است اما غیرممکن نیست اگر این تیم چند بازیکن خوب جذب کند می‌تواند در پی قهرمانی باشد. به نظر من استقلال تازه در حال جان گرفتن بود که این مساله برایش به وجود آمد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز