خبرگزاری کار ایران

بشار رسن: باشگاه برای پرداخت مطالباتم مهلت خواسته است/ همه فکر و ذکرم پوکر قهرمانی با پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۳۵۹

هافبک عراقی پرسپولیس در مورد وضعیتش در این تیم و دریافت مطالباتش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس یکی از کسانی است که این روزها اخبار مختلفی در موردش در رسانه‌ها منتشر می‌شود و بحث عدم دریافت مطالباتش از باشگاه و شایعه جدایی او مطرح است. او در مورد وضعیتش در پرسپولیس و موارد یاد شده صحبت کرد.

 

* از بازی دشوارتان مقابل نساجی شروع کنیم، دیداری که در نیمه اول خیلی خوب بازی کردید و به گل هم رسیدید اما در نیمه دوم با اخراج بازیکن‌تان به نظر دقایقی با استرس بالا کار می‌کردید و حتی احتمال گل خوردن‌تان هم وجود داشت؟

بازی‌مان با نساجی دیدار آخر نیم‌فصل‌مان محسوب می‌شد، دیداری که سه امتیازش برای ما خیلی حساس و تأثیرگذار بود و می‌دانستیم اگر در آن پیروز شویم نود درصد قهرمان می‌شویم. خدا را شکر که پیروز شدیم و با قهرمانی به تعطیلات رفتیم. در مورد نیمه دوم و اضطرابی هم که گفتید باید بگویم که نه من اضطراب داشتم و نه هم‌تیمی‌هایم و خدا را شکر که با سه امتیاز شرایط خیلی خوبی پیدا کردیم و با این شرایط خوب در حالی که صدرنشینی‌مان را تثبیت کردیم به کارمان خاتمه دادیم.

 

* پرسپولیس سخت گل می‌زند و به قولی اقتصادی پیروز می‌شود و در این بین بعضی‌ها خرده می‌گیرند که پرسپولیس کالدرون چندان زیبا و چشمنواز بازی نمی‌کند، در رابطه با این انتقادات چه پاسخی داری؟

هر مربی سلیقه و تاکتیک خاص خودش را دارد. من و بقیه بازیکنان هم سعی می‌کنیم طبق تاکتیک سرمربی‌ وظیفه‌مان را انجام بدهیم. نکته مهم هم این است که ما پیروز می‌شویم و در هر بازی 3 امتیازها را جمع می‌کنیم که نمونه آن هم چند برد متوالی‌مان بود که ما را تا صدر جدول بالا کشاند. ان‌شاءالله بعد از تعطیلات نیم فصل هم سعی می‌کنیم با استارتی خوب کارمان را شروع و به روند موفق‌مان ادامه دهیم.

 

* به نظر تبدیل به بازیکن محبوب هواداران و کالدرون شده‌ای، این موضوع چه حسی برای تو دارد؟

تمام بازیکنان پرسپولیس محبوب هستند و از سوی دیگر تیم‌مان هم محبوب مربی تیم است و این یک حقیقت است که همه با هم محبوبیم و مانند یک خانواده در کنار هم هستیم، که حس خوبی را به ما منتقل کرده است.

 

* به نظر جنگ قهرمانی این فصل لیگ بیشتر بین پرسپولیس و سپاهان خواهد بود. این رقابت را قبول داری یا نظرت چیز دیگری است؟

به نظرم تیم‌هایی جز تیم ما و سپاهان نظیر شهر خودرو و تراکتور و استقلال و حتی صنعت‌نفت هم هستند که جزو مدعیان قهرمانی هستند اما تیم ما مدعی اصلی قهرمانی است. چون سه سال متوالی قهرمان شده‌ایم، به همین دلیل شانس اصلی قهرمانی هستیم و به لحاظ شخصیت تیمی استحقاق بیشتری برای قهرمانی داریم.

 

* مطالباتت پرداخت شد یا کماکان منتظری پولت پرداخت شود؟

مدیر‌برنامه من هر روز با باشگاه جلسه می‌گذارد و هر روز در باشگاه است. یکسری توافقات خوبی در این زمینه انجام شده و من امیدوارم که خبر خوبی بشنوم و کار پرداخت مطالباتم انجام شود.

 

* در رأی‌گیری سایت عراقی به عنوان برترین بازیکن عراق معرفی شدی و حتی بالاتر از همام طارق و مهند مهدی قرار گرفتی، از این انتخاب خوشحالی؟

ما فوتبالیست‌های خوبی در عراق داریم اما از آنجا که من در ایران بازی می‌کنم شاید هواداران ایرانی شناخت بیشتری از من دارند. از انتخابم خوشحالم و خیلی خرسندم که به عنوان بازیکن برتر عراق انتخاب شدم. ما بازیکن خوب در تیم ملی عراق زیاد داریم و حتی جدا از ملی‌پوشان هم فوتبالیست‌های خیلی خوبی در عراق بازی می‌کنند. در هر صورت من امیدوارم با تیم خوبی که داریم به جام‌جهانی صعود کنیم و برای بازی‌های آینده هم بهترین نتایج را کسب کنیم.

 

* اگر در نیم فصل پولت را ندهند چه اتفاقی می‌افتد، در پرسپولیس می‌مانی یا جدا می‌شوی؟

باشگاه یک مهلتی را از من و مدیر‌برنامه‌هایم خواسته که در این مهلت پولم را پرداخت کند.

 

* ستاره پرسپولس به نظر خیلی‌ها در این فصل مهدی ترابی بوده، تو در این رابطه چه عقیده‌ای داری؟

تمام بازیکنان پرسپولیس ستاره هستند. اگر در خط هافبک پشت سر من ربیع‌خواه و نوراللهی خوب بازی نکنند، بازی من به چشم نمی‌آید یا اگر پشت سر خط هافبک‌مان مدافعانی مانند سید‌جلال و شجاع یا کنعانی‌زادگان بد بازی کنند یا در خط دروازه هم بیرانوند یا رادو‌شویچ ندرخشند بازی خوب تیم ما شکل نمی‌گیرد و در نهایت پرسپولیس خوب نتیجه نمی‌گیرد، به همین دلیل هم من معتقدم که همه بازیکنان تیم ما ستاره هستند و می‌درخشند و گواه حرفم هم نتایج این فصل‌مان و جایگاه‌مان در صدر جدول است.

 

* درخصوص حضور مانزوکیچ در الدحیل تیم همگروه‌تان در لیگ قهرمانان آسیا چه صحبتی داری ؟

مانزوکیچ بازیکن خیلی بزرگی است و در تیم‌های بزرگی هم بازی کرده است. مسلماً تیم قطری هم با هزینه‌ای که انجام داده توقعات خیلی زیادی از بازیکن کروات‌شان دارد اما برای ما مانزوکیچ مهم نیست چون اسم تیم ما پرسپولیس است.

 

* سؤال آخر هم از تو به نهایت آرزویت در پرسپولیس این فصل بازی می‌گردد، اینکه هدف اصلی‌ات چیست و بیشتر به چه چیزی در این رابطه فکر می‌کنی؟

بزرگترین و مهم‌ترین فکر امسال من به کسب چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر و به قول شما پوکر قهرمانی بازمی‌گردد و از آن مهم‌تر به قهرمانی آسیا معطوف است تا ان‌شاءالله پس از کسب عناوین متوالی در لیگ برتر و عنوان نایب قهرمانی که به دست آوردیم، ان‌شاءالله بتوانیم عنوان قهرمانی آسیا را هم به دست آوریم تا به نهایت آرزوها و اهداف‌مان برسیم و همه عناوین باشگاهی را با پرسپولیس کسب کنیم که مایه مباهاتی برای خودمان و هواداران‌مان باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز