خبرگزاری کار ایران

خبرنگاران می‌خواهند از هر اتفاقی کوه بسازند

جهانبخش: هیچ وقت به جدایی از برایتون فکر نکردم / از دوستان و خانواده‌ام الهام می‌گیرم

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۱۱۰

مهاجم ایرانی تیم برایتون گفت: خودم هم انتظار نداشتم در اولین فصل همه چیز برایم رویایی پیش برود اما در این بین بدشانسی هم آوردم و بازی های زیادی را به خاطر مصدومیت از دست دادم.

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانبخش پس از چندین ماه نیمکت نشینی، یک سال و نیم بعد از انتقال گرانقیمت از آلکمار به برایتون موفق شد در دیدار برابر بورنموث گلزنی کند تا اولین گلش در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را ثبت کند.

نشریه ایندپندنت در جدیدترین گزارش خود با طرح این سئوال از جهانبخش، نوشت:«می خواهی در برایتون بمانی؟ سئوالی بود که علیرضا در پاسخ به آن مدعی شد قطعا می خواهد بماند چون در تیم و شهر احساس بسیار خوبی دارد. جهانبخش مدعی شد هیچ وقت برای جدایی از برایتون برنامه ریزی نداشته و حتی پیرامون آن با کسی یا تیمی صحبت هم نکرده است چون هدفی بزرگ برای خود ترسیم کرده که می‌خواهد به آن برسد».

ملی پوش ایرانی در ادامه گفت:«صادقانه می‌گویم هیچ وقت در مورد جدایی صحبت نکردم اما واقعیت این است که نمی‌دانم در آینده چه چیزی انتظار من را می‌کشد. هر فوتبالیستی می‌خواهد به طور مرتب به میدان برود و بازی کند اما خب شما خبرنگاران می‌خواهید کار خودتان را انجام بدهید و ناگهان از هر اتفاقی یک کوه می‌سازید!».

جهانبخش درباره آینده‌اش در برایتون افزود:«من به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای کارم را انجام می دهم. من دوست دارم در هر بازی به میدان بروم و برای تیمم بهترین‌ها را رقم بزنم اما این مربی تیم است که تصمیم می‌گیرد و همواره سعی کردم به این تصمیم احترام بگذارم و اعتراضی نداشته باشم».

ستاره ایرانی با اشاره به سختی‌هایی که باید برای ورود به ترکیب برایتون تحمل کرد، گفت:«همیشه در سطح خوب ماندن دشوار است. برای تمرینات خود و ماندن در سطح ایده آل باید بهترین عملکرد را داشت و این برای من مطمئنا سخت خواهد بود به خصوص در لیگی متفاوت‌تر از لیگ هلند آن هم در فوتبال جزیره؛ خودم هم انتظار نداشتم در اولین فصل همه چیز برایم رویایی پیش برود اما در این بین بدشانسی هم آوردم و بازی های زیادی را به خاطر مصدومیت از دست دادم».

ملی پوش ایرانی درباره تاثیر معرفی سرمربی جدید برایتون در عملکردش گفت:« وقتی مربی جدید وارد شد تاکتیک جدیدی با خود آورد و بازیکنان باید امتحان و آزمون جدیدی را می گذراندند. این قابل درک بود که ترکیب تغییر کند اما امیدوار بودم زودتر از این مدت شانس نشان دادن قابلیت هایم را به دست بیاورم. با این وجود به تصمیم کادر فنی احترام گذاشتم و هرگز شکایتی نکردم گرچه در درون خودم بسیار ناامید شده بودم که چرا بازی نی کنم و در فهرست نیستم. من با خانواده و بهترین دوستانم در این خصوص خیلی صحبت کردم، دوستانی که واقعا به آنها اعتماد دارم و همیشه در روزهای خوب و بد کنارم بودند. اینها افرادی هستند که من همیشه از آنها الهام گرفته و با کمک آنها بهترین تصمیمات و اتفاقات برایم رقم خورده است».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز