خبرگزاری کار ایران

شیعی: تاج ۱۰۰ درصد رفتنی است / بهترین تصمیم قانونی را خواهیم گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۰۸۹

عضو هیات رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من وقتی ملاقات تاج رفتم، نگران او شدم و حال به شکلی است که اگر استرس بیشتری به تاج وارد شود، حالش خیلی بدتر می‌شود. امیدوارم این جلسه مثبتی باشد و بهترین تصمیم در آن گرفته شود.

به گزارش ایلنا، محمود شیعی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال قبل از جلسه بررسی استعفای مهدی تاج اظهار داشت: ساعت ۱۲ جلسه هیات رییسه است. شرایط من به گونه‌ای است که نمی‌توانم سرپرست فدراسیون شوم.

او ادامه داد: به هر حال این استعفا به دلیل بیماری رئیس فدراسیون بوده است. باید تصمیم عاقلانه‌ای گرفته شود و تاثیرگذاری مثبتی در جلسه هیات رییسه صورت بگیرد. من وقتی ملاقات تاج رفتم، نگران او شدم و حال به شکلی است که اگر استرس بیشتری به تاج وارد شود، حالش خیلی بدتر می‌شود. امیدوارم این جلسه مثبتی باشد و بهترین تصمیم در آن گرفته شود.

شیعی درباره تاثیر قانون بازنشستگی در انتخاب سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال گفت: به هر حال با توجه به اساسنامه فدراسیون فوتبال، آقایان توانسته‌اند در فدراسیون بمانند و فکر نمی‌کنم تاثیر داشته باشد. البته ما تمام جوانب را بررسی می‌کنیم و بهترین تصمیم را که پیرو قانون باشد خواهیم گرفت.

وی درباره استعفای علی کفاشیان اظهار داشت: این حرف درست است و کفاشیان ۹ ماه است که در فدراسیون نبوده است و نقشی در تصمیم‌ها نداشته‌اند و بهترین تصمیم را درباره ایشان هم خواهیم گرفت.

شیعی درباره این که آیا به جز مساله استعفای تاج قرار است صورت جلسه دیگری هم امروز تصویب شود، گفت: فقط قرار است درباره استعفای تاج و انتخاب جانشین صحبت شود. ما تلاش می‌کنیم انتخابات فدراسیون زودتر انجام شود زیرا به نفع فوتبال ایران است و بهترین نفر جایگزین ایشان شود؛ تاج ۱۰۰ درصد رفتنی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز