خبرگزاری کار ایران

ایمان باصفا در گفتگو با ایلنا:

از عملکردم در نیم‌فصل اول رضایت ندارم/ هیچکدام از بازیکنان پارس نمی‌توانند از این تیم جدا شوند

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۰۴۸

هافبک تیم پارس‌جم گفت: به این دلیل که باشگاه به تمامی تعهداتش عمل کرده است هیچ کدام از بازیکنان پارس نمی‌توانند ازاین تیم جدا شوند.

ایمان باصفا در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار با پیکان اظهار داشت: دیدار با پیکان یک بازی خانگی بود با توجه اینکه آقای کمالوند از باختن بدشان می‌آید و ما هرگز درخانه باختی نداشتیم. در بازی هم با وجود اینکه آقای کمالوند دیگر هدایت تیم را به عهده نداشتند ولی آقای جم‌رتبه و نوری همان روش آقا فراز را پیش گرفتند، از نوشته‌های انگیزشی ایشان استفاده کردند که خوشبختانه هم جواب داد. از نظر سبک بازی و نوع نتیجه گرفتن دقیقا همان اتفاقی افتاد که آقای کمالوند خیلی وقت پیش دوست داشت که رخ بدهد. خوشبختانه تمامی بازیکنان تلاش کردند، توانستیم پیکان را در خانه ببریم و به سه امتیاز ارزشمند این دیدار دست پیدا کنیم.

وی در خصوص تغییر سرمربی تیم پارس‌جم و آمدن هومن افاضلی گفت: تجربه کار کردن با ایشان را نداشتم اما شناخت خوبی از ایشان دارم می‌دانم که آقا هومن یک مربی فنی، باسواد هستند.  آقای افاضلی بسیار باانگیزه هستند و این انگیزه می‌تواند به پارس‌جم کمک کند، تا تیم روند رو به رشدی داشته باشد. جا دارد به مسئولین باشگاه برای انتخاب این مربی خوب تبریک بگویم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای فراهم شود که مربی به همراه بازیکنان با آرامش و با امکانات لازم بتوانند روز به روز تیم را بالاتر بکشند با کسب نتایج عالی باعث خوشحالی هواداران خوب شهرستان جم شود.

هافبک تیم پارس جنوبی در خصوص عملکردش در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: دیدار با پیکان اولین بازی در این لیگ بود که توانستم در پست تخصصی خودم یعنی هافبک دفاعی بازی کنم و خوشبختانه همگی بازیکنان عملکرد خیلی خوبی داشتیم. در مورد خودم که نمی‌توانم نظر بدهم ولی فکر می‌کنم در بازی‌های دیگر که بیشتر در پست هافبک پشت فوروارد بازی کردم نسبت به آن ایمان باصفایی که قبلا بودم در نیم فصل اول نتوانستم خیلی خوب ظاهر شوم و در مجموع ازعملکرد خودم رضایت ندارم. دلیل اصلی آن هم عدم تمرکز بود به این دلیل که نمی‌توانستم در پست تخصصی خودم بازی کنم، بدون شک این موضوع درکیفیت عملکردم تاثیر بسیار زیادی گذاشت.

باصفا در خصوص اینکه آیا از تیم‌های دیگر از لیگ برتر پیشنهاد دارد یا خیر گفت: از تیم به خصوص پیشنهاد ندارم. به این دلیل که باشگاه به تمامی تعهداتش عمل کرده است هیچ یک از بازیکنان پارس نمی‌توانند ازاین تیم جدا شوند. در حال حاضر تمامی تمرکزم روی تیم پارس است و دوست دارم که از در نیم‌فصل دوم با عملکرد خوبم در کنار سایر بازیکنان به تیم پارس کمک کنیم و آن را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز