خبرگزاری کار ایران

محبی: جام تختی سکوی پرتابی برای جوانان جویای نام باشد

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۹۵۰

رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: جام تختی می‌تواند سکوی پرتابی برای جوانان جویای نام باشد.

به گزارش ایلنا، محمد حسین محبی رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه کرمانشاه برای دومین سال متوالی میزبان جام جهانی پهلوان تختی است گفت: جام تختی فرصت مناسبی است که جوانان جویای نام بتوانند خود را به اثبات برسانند و توانمندی‌های خود را نشان دهند.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها سکوی مناسبی برای پرتاب به سوی حرفه‌ای شدن کشتی گیران و تغییر تراز آن‌هاست.

رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه تصریح کرد: کرمانشاه همیشه در رقابت‌های بین المللی اینچنینی توانسته است به بهترین صورت ممکن وظیفه میزبانی را به انجام برساند.

وی گفت: مهمترین شاخصه برای میزبانی سوای داشتن امکانات، تماشاچیان پرشور و کشتی دوست است که شکر خدا کرمانشاه یکی از سرآمدان در این مورد است.

محبی افزود: امسال و با وجود تمام تنگناهای مالی با حمایت مهندس بازوند استاندار محترم کرمانشاه و اداره کل ورزش و جوانان استان توانستیم مجددا میزبان این جام بین المللی که قدیمی‌ترین و مهمترین رقابت بین المللی ایران است شویم و با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه امسال بلیط فروشی برای مسابقات نخواهیم داشت و تماشای رقابت‌ها برای عموم مردم رایگان خواهد بود.

دارنده مدال نقره جهان اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده، بدنبال این هستیم که از این فرصت برای معرفی داشته‌های فرهنگی و تاریخیمان به مردم عزیز ایران استفاده کنیم و نمود آن را در برنامه‌های ویژه افتتاحیه و اختتامیه چهلمین دوره جام جهان پهلوان تختی خواهید دید.

رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه درپایان با تشکر از فدراسیون کشتی برای واگذاری جام تختی به کرمانشاه گفت: آرزومندیم عزیزانی که از جای جای ایران اسلامی برای تماشای مسابقات کشتی به استان کرمانشاه سفر می‌کنند علاوه بر دیدن کشتی‌های جذاب بتوانند از اقامتشان در کرمانشاه لذت ببرند و با خاطره‌ای خوش به موطن خویش بازگردند و سفیران خوبی برای معرفی کرمانشاه باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز