خبرگزاری کار ایران

داستان یک علاقه

امباپه، خامه روی کیک برنابئو

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۹۰۳

سال 2019 در حالی به پایان رسید که باشگاه رئال مادرید هنوز هم خوشبین است که آنها می‌توانند به خدمت گرفتن کیلیان ا‌مباپه، مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن را در تابستان آینده تضمین کنند.

به گزارش ایلنا، درست است که زین الدین زیدان پس از 3 قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان تیم را ترک کرد و بسیاری از آن زمان بر لزوم تقویت کهشکانی‌ها با خرید امباپه می‌گفتند اما اصل ماجرا اینجاست که قبل از رفتن زیزو هم این مهاجم فرانسوی به پایختا اسپانیا لینک شده بود و شایعاتی فراوانی از آن زمان درباره رویای کودکی او مطرح شد. در طول سال، باشگاه لالیگایی بی سر و صدا در پشت صحنه تلاش می‌کرده چراکه می‌داند که حفظ روابط صمیمانه خود با همتای فرانسوی برای هرگونه کسب موفقیت در آینده ضروری است، در حالی که تصمیم گیری برای بازیکن جوان را معطوف به بازه زمانی خاصی ندانسته و همچنان منتظر خواهد ماند.

این رئال مادرید سیاس!

رئال مادرید امسال سیاستی کاملا متفاوت برای به دام انداختن یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر دنیا را پیش برد. این وضعیت برخلاف موقعیت سال گذشته بود. فصل پیش باشگاه اسپانیایی تا جایی پیش رفت که با انتشار اطلاعیه‌ای ناگهانی هرگونه علاقه به مهاجم فرانسوی را انکار کرد. چهره های مختلف کلیدی این باشگاه آشکارا تحسین خود را برای این بازیکن اعلام کرده‌اند. سرخیو راموس اعتراف کرد: "امباپه بازیکن عالی به همراه آینده‌ای بزرگ در پیش رو است. او بازیکن سریعی است و جزو بهترین‌هاست." دنی کارواخال مدافع راست رئال نیز اخیرا اظهار داشت: "بهترین بازیکنان باید در رئال مادرید حضور داشته باشند و خرید او (امباپه) یک حرکت مثبت خواهد بود". این تحسین‌ها در رختکن تیم مادرید تنها مخصوص به بازیکنان نبوده و حتی زین الدین زیدان هم از داشتنن چنین بازیکنی خوشحال خواهد بود. زیدان در آخرین اظهار نظر درباره امباپه گفته بود: "من او را مدتی می‌شناسم و اکنون من او را به عنوان یک شخص بسیار دوست دارم."

قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در تابستان سال 2022 به پایان می‌رسد و تلاش‌های اخیر او برای جدایی از این تیم، این مورد را یادآوری می‌کند که باشگاه پیشنهاد جدیدی را به دست او برساند؛ پیشنهادی که او دستمزدی برابر با نیمار در تیم قهرمان فرانسه داشته باشد. ناصر الخلیفی، مالک متمول پاری سن ژرمن، اکنون در شرایط پیچیده ای قرار دارد. در صورت ادامه رفتار امباپه و امتناع از تمدید قرارداد، باشگاه موظف است از اول ژوئن (2022) با رئال مادرید مذاکره کند.

کارمند جدید در برنابئوی جدید

پس از خرید بازیکنان بزرگی همانند لوییز فیگو در سال 2000 (60 میلیون یورو)، زیدان در 2001 (72 میلیون یورو)، رونالدو نازاریو در 2002 (45 میلیون یورو)، دیوید بکام در 2003 (25 میلیون یورو) و کریستیانو رونالدو در سال 2009 (96 میلیون یورو)، ادن هازارد در سال 2019(100 میلیون یورو) فلورنتینو پرز اضطراب دارد که یک فوق ستاره جهانی دیگر را هم به لیست خریدهای کهکشانی‌اش اضافه کند اما این بار همزمان با یک پروژه بزرگ که برنامه‌های فراوانی برای آن داشته است. طبق برنامه ریزی فلورنتینو پرز، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در ماه اکتبر سال 2022 شمایل جدیدی به خود می‌بیند و رویایی خواهد بود. با وجود رقم فعلی 300 میلیون یورو که به خرید او متصل است ، جذب امباپه برای جلب توجه برنابئو جدید در دیدگاه پرز مانند خامه روی کیک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز