خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های سایپا برای نقل و انتقالات نیم فصل

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۸۹۲

نارنجی‌پوشان برنامه‌هایی برای تقویت خود در پنجره زمستانی نقل و انتقالات دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال سایپا در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر به واسطه تغییرات زیادی که در جمع نفراتش ایجاد شده بود و جدایی تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی فصل گذشته این تیم از  بازیکنان تیم‌های پایه خود در ترکیب اصلی استفاده کرده و به جوانگرایی روی آورد.

نارنجی‌پوشان با کسب 14 امتیاز از 16 بازی در رتبه 13 جدول رده‌بندی قرار گرفتند که نتایج قابل قبولی نبوده و از همین رو ابراهیم صادقی و کادرفنی به فکر تقویت تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی افتاده‌اند و قصد دارند چند بازیکن با تجربه به جمع نفرات خود اضافه کرده تا نتایج این تیم در نیم فصل دوم رقابت‌ها بهبود پیدا کند.

سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل قصد دارد حداقل 4 بازیکن جدید در پست‌های مختلف به خدمت بگیرد و در این راه مشکلی هم از لحاظ هزینه ندارد و کادر مدیریت دست صادقی را برای جذب بازیکنان جدید باز گذاشته‌ است.

اولویت سایپا جذب بازیکنان داخلی است ولی به دلیل محدودیتی که در این مورد وجود دارد شاید این باشگاه مجبور باشد به جذب بازیکن خارجی روی بیاورد.

از سوی دیگر چند بازیکن سایپا از جمله آرمان رمضانی هم پیشنهاداتی از تیم‌های لیگ برتری دارند که با مخالفت سایپا روبرو شده و آنها قصد ندارند در این مقطع بازیکنی را از دست بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز