خبرگزاری کار ایران

چرا برای برکناری خلیلی دخالت کالدرون را پذیرفتید؟

یک بام و دو هوای آقای مدیرعامل

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۶۸۵

مدیرعامل پرسپولیس صحبت‌هایی در واکنش به خواست‌های کالدرون انجام داده که با رفتار گذشته‌ تو در تضاد است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس با برتری مقابل نساجی مازندران در دیدار معوقه هفته دوازدهم با قهرمانی نیم فصل به استقبال تعطیلات زمستانی رفت ولی سوت پایان بازی نساجی شروع حواشی و اتفاقات بد پیرامون این تیم بود.

گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس که چند روزی بود با مصاحبه‌هایش باشگاه را تهدید می‌کرد در نهایت پیام خداحافظی برای هواداران فرستاد و ایران را ترک کرد.

پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس به آنجا رسید که سرمربی آرژانتینی به جز مسائل مالی، مشکلات دیگری هم دارد و خواستار جدایی چند عضو این باشگاه شد که یکی از آنها افشین پیروانی، سرپرست این تیم است.

پس از این جریان بود که افشین پیروانی از سمت خود استعفا داد ولی این استعفا هنوز با موافقت باشگاه روبرو نشده و مشخص نیست تصمیم انصاری‌فرد در این خصوص چه خواهد بود.

با این حال مدیرعامل پرسپولیس در صحبت‌هایی عنوان کرده که با احترام به ارزش‌های فنی کالدرون، به او اجازه دخالت در حیطه مدیریت باشگاه را نمی‌دهد. صحبت‌هایی که به ظاهر درست است ولی با مرور گذشته می‌توان به این نتیجه رسید که پیش از این عملکرد متفاوتی از تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس دیده بودیم.

چند ماه قبل بود که انصاری‌فرد تصمیم به برکناری محسن خیلی و انتصاب افشین پیروانی به عنوان سرپرست گرفت و در توضیح این جابجایی عنوان کرد که به خواست کالدرون این تغییر صورت گرفته است.

حال این سوال پیش می‌آید که چرا در آن مقطع به کالدرون اجازه ورود به حیطه مدیریت را داده و به خواست او سرپرست تیم را تغییر داده است ولی حالا تکرار این کار را خارج از عرف می‌داند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز