خبرگزاری کار ایران

جلالی: هم قسم شدیم در نیم فصل دوم سایپا را بکشیم بالا/ به تصمیم کادرفنی تیم امید احترام می‌گذارم

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۶۷۳

بازیکن جوان سایپا در مورد شرایط این تیم و تیم امید صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ابوالفضل جلالی در خصوص شرایط سایپا اظهار داشت: سایپا نیم فصل اول خوبی نداشت ولی به هر حال نیم فصل نخست هرجور بود تمام شد. همانطور که می‌دانید نسبت به پارسال 17 بازیکن از جمع ما جدا شدند و برای فصل جدید آقای صادقی با باشگاه به این نتیجه رسیدند که تیم جوان شود و خدا را شکر از نظر فنی بد عمل نکردیم ولی در نتیجه‌گیری موفق نبودیم. به هر حال بازی دادن به جوان‌ها نیاز به زمان دارد.

وی در مورد شرایط سایپا در نیم فصل دوم هم گفت: ما قصد داریم تمرینات را با جدیت بیشتری دنبال کنیم و برای نیم فصل دوم شرایط بهتری رقم بزنیم و به رتبه‌های بالای جدول برسیم. آقای صادقی به ما اعتماد کرده و باید جواب اعتمادش را بدهیم و هم قسم شدیم که شرایط را بهبود ببخشیم. به هر حال ما جوان‌ها هم در همین نیم فصل کلی تجربه کسب کردیم و رفته رفته بهتر می‌شویم و قرار نیست وضعیت به همین صورت بماند.

بازیکن جوان سایپا در مورد اینکه این تیم سکوی پرتاب بازیکنان زیادی در سال‌های اخیر بوده هم عنوان کرد: سایپا یک کارخانه بازیکن‌سازی است و در همه رده‌های پایه بازیکن ملی دارد و الان خیلی از بازیکنان ما در تیم امید هستند. سال گذشته آقای صادقی به تمرینات تیم‌های پایه مرتباً سر می‌زد و وضعیت بازیکنان را زیر نظر می‌گرفت. جا دارد از ایشان و باشگاه تشکر کنیم که به ما اعتماد کردند و باید از این فرصت استفاده کنیم تا به تیم ملی و تیم‌های بزرگتر برسیم و لژیونر شویم.

جلالی در مورد وضعیت نه چندان خوب زمین چمن تمرین سایپا هم گفت: در ایران می‌دانید که زمین تمرین خوب و ایده‌آل وجود ندارد و همه تیم‌ها مشکل زمین چمن دارند ولی زمین چمن ما بد هم نیست و همین را هم خیلی از تیم‌ها ندارند.

وی در پایان در مورد تیم امید و دعوت نشدنش به اردوی اخیر هم اظهار داشت: من افتخار این را داشتم که در تمام اردوها در خدمت تیم امید بودم و الان هم تصمیم کادرفنی این بوده و به آن احترام می‌گذارم و برای تیم امید آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم دست پر برگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز