خبرگزاری کار ایران

شاه‌علیدوست: اشتباهات داوری خیلی به ما ضربه زد/ باید برای نیم فصل دوم تقویت شویم

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۶۵۲

کاپیتان سایپا در مورد شرایط تیمش در نیم فصل نخست صحبت کرد.

روزبه شاه‌علیدوست در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط سایپا در نیم فصل نخست رقابت‌ها اظهار داشت: ما فصل را خوب شروع کردیم و در ابتدا عملکرد خوبی داشتیم. در خیلی از بازی‌ها هم می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم ولی بدشانسی مانع از این اتفاق شد. خیلی جاها هم اشتباهات داوری به تیم ما لطمه زد. برای مثال در بازی با ماشین‌سازی پنالتی مسلم تیم مارا نگرفتند و در آن طرف پنالتی اشتباه به سود ماشین‌سازی گرفتند که جریان بازی را عوض کرد یا در بازی با پرسپولیس وقتی یک بر صفر عقب بودیم پنالتی ما گرفته نشد که می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد.

وی افزود: شما به جدول نگاه کنید فاصله تیم‌ها نزدیک است و چند امتیاز هم می‌تواند تاثیر زیادی در جایگاه تیم‌ها داشته باشه و اگر 3-4 امتیاز به تیم ما اضافه شود چندین پله بالا می‌آییم و برای همین می‌گویم اشتباهات داوری زیاد به ما ضربه زد. در هر صورت باید تلاش کنیم تا در نیم فصل دوم شرایط بهتری رقم بزنیم چرا که جایگاه فعلی ما در شأن سایپا نیست.

کاپیتان سایپا در مورد جوانگرایی تیم در فصل جاری گفت: این سیاستی بود که باشگاه با کادرفنی در پیش گرفتند. ابتدای فصل مدیریت دست آقای صادقی را برای خرید بازیکن اسمی باز گذاشته بود و مشکل مالی هم نداشتیم ولی تصمیم بر این شد که جوانگرایی صورت بگیرد و صادقی با اعتقاد خودش پا در این عرصه گذاشت. متاسفانه نتایج خوبی در نیم فصل نخست کسب نشد ولی ما بازیکنان باید بیشتر تلاش کنیم تا در نیم فصل دوم جواب زحمات صادقی و مزد اعتمادش را بدهیم.

شاه‌علیدوست در مورد نیاز سایپا به تقویت هم خاطرنشان کرد: به هر حال در پنجره زمستانی همه تیم‌ها به دنبال تقویت خودشان هستند و سایپا هم برنامه‌هایی در این مورد دارد که با تفکرات کادرفنی و خواسته‌های صادقی باشگاه اقدام به جذب بازیکن خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز