خبرگزاری کار ایران

یوسف وکیا در گفتگو با ایلنا:

وکیا: شرایط برای موفقیت گل‌گهر در نیم فصل دوم فراهم است/ خوشحالم طلسم نبردن‌های ما بالاخره شکست

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۵۰۶

هافبک گل‌گهرسیرجان گفت: شرایط برای موفقیت گل گهر در نیمه دوم فراهم است، بدون شک این تیم در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

یوسف وکیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اینکه بالاخره گل گهر با مجید جلالی توانست در یک بازی برنده شود ویک برد مقابل ماشین‌سازی به دست آورد که جلوی استقلال و پرسپولیس عملکرد خوبی داشته گفت: این برد خیلی مهم بود و همه ما بابت آن خوشحال هستیم چون طلسم نبردن‌های گل گهر به نحوی شکسته شد. برای این بازی واقعا همه ما به یکدیگر قول داده بودیم که به هر نحوی شده از این بازی برنده بیرون بیاییم و خوشحالیم که به این مهم رسیدیم چون این برد برای ما خیلی مهم بود.

وی در خصوص اینکه آیا گل‌گهر می‌تواند در نیم فصل دوم از قعر جدول جدا شود یا خیر گفت: کار که قطعا در نیم فصل دوم سخت است اما شما باید یک نگاهی به بازی‌های گل گهر در نیم فصل اول داشته باشید تا متوجه شوید در عین شایستگی در بعضی بازی‌ها نتیجه نمی‌گرفتیم و بعضا برد را با تساوی یا باخت عوض می‌کردیم. به هرحال تمام ما سعی‌مان این است که در نیم فصل دوم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا بتوانیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم و در ادامه راه بیش از گذشته به حمایت‌شان نیاز داریم.

هافبک گل‌گهرسیرجان ادامه داد: همان طور که گفتم همه تلاش ما موفقیت گل گهر و خوشحالی دل هواداران است. بدون شک کار آسانی در 14 بازی پیش رو نداریم و هر مسابقه نه برای ما بلکه برای همه تیم‌های لیگ برتری مثل یک فینال می‌ماند. در این 14 بازی باید کار را طوری پیش ببریم که خیلی زود تکلیف ماندن‌مان را در لیگ مشخص کنیم و کارمان به روزهای آخر و اما و اگرها کشیده نشود. در کنار بازیکنان خوبی که در تیم حضور دارند قرار است گل گهر تقویت هم شود که بدون شک شرایط را برای موفقیت‌مان در نیم فصل دوم بهتر فراهم می‌کند و ما مدعی سقوط نخواهیم بود.

وکیا در خصوص بازی بعدی  تیمش مقابل سایپا که مثل گل‌گهر شرایط آنچنان خوبی در جدول ندارد گفت: دقیقا درست است و بازی سختی مقابل سایپا داریم که آن‌ها هم به دنبال بهبود شرایط‌شان در جدول هستند. هدف ما این است که از اعتبار خودمان دفاع کنیم و به همین خاطر بازیکنان همقسم شده‌اند که در بازی‌های پیش رو هم با بهترین کیفیت و عملکرد کار را پیش ببرند.

وی در واکنش به اینکه  گفته می‌شود شاید نیم فصل دوم از گل‌گهر جدا شود گفت: همیشه خبرهای اینچنینی در این بازه زمانی که نقل و انتقالات نیم فصل است، خیلی زیاد به گوش می‌رسد و قطعا من هم از این قاعده مستثنی نیستیم. من بازیکن گل گهر هستم و با این تیم قرارداد دارم و اگر قرار هم هست پیشنهادی داشته باشیم باید از طریق باشگاه به من اعلام شود. هدف من در کنار دیگر بازیکنان گل گهر موفقیت تیم است و تمام تمرکزمان را در نیمه دوم لیگ روی این موضوع گذاشته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز