خبرگزاری کار ایران

از اردوی قطر به بهترین شکل استفاده کردیم

مهدی خانی:داور می‌خواست بازی به تساوی برسد

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۴۷۱

هافبک تیم ملی فوتبال امید معتقد است این تیم از اردوی قطر به بهترین شکل استفاده کرده و با آمادگی کامل وارد رقابت های تایلند می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی مهدی خانی با بیان این موضوع اظهار داشت: خوشبختانه در بازی آخر مقابل قطر عملکرد خوبی داشتیم. بازی را بسیار خوب شروع کردیم و با دو گل از حریف پیش افتادیم. همچنین دو بار بازیکن حریف اخراج شد که با صلاحدید آقای استیلی بازیکن جایگزین وارد کردند و باز هم مقابل تیم کامل بازی کردیم. در دقایق پایانی هم روی اشتباهات فردی گل خوردیم و البته داور هم فکر می کنم حدود 7 دقیقه وقت اضافه گرفت و بازی را تا زمانی ادامه داد که قطر به گل تساوی برسد و درست بعد از گل قطر سوت زد. با این وجود ما از این بازی به خوبی استفاده کردیم و کادر فنی از عملکرد بچه ها راضی بود.

بازیکن باشگاه واراژدین کروواسی در پایان پیرامون اردوی قطر گفت: از این اردو به بهترین شکل استفاده کردیم. امکانات، شرایط و زمین تمرین بسیار عالی بود و انشالله با آمادگی کامل راهی تایلند خواهیم شد. امیدوارم در آنجا هم شرایط خوبی داشته باشیم و بتوانیم بهترین عملکرد را نشان بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز