خبرگزاری کار ایران

استیلی: خیلی خوب پیشرفت کردیم/ بچه‌ها 80 درصد برنامه‌ها را اجرا کردند

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۳۹۷

سرمربی تیم امید ایران گفت: سانچس فرق تیم فعلی ما با تیم یک ماه پیش را فهمید و امیدهای ایران را تحسین کرد.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی پس از تساوی تیم امید ایران مقابل قطر که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و نشان داد که بچه‌های ما پس از 40 روزی زمانی که با قطر داشتیم، چقدر پیشرفت کردیم.

وی افزود: هدف ما این بود که بازی رو دررو و قوی و 11 به 11 داشته باشیم. بازیکنان ما خوب بودند و استراتژی بازی که برای ما مهم بود و شکل تیمی خوبی داشتیم. بچه‌ها 80 درصد برنامه ها را خوب اجرا کردند. با شرایط خیلی خوب‌تر باید بازی با ازبکستان را انجام دهیم. فردا ریکاوری داریم و بازیکنانی که بازی نکردند، تمرین می‌کنند. شب عازم تهران می‌شویم، بچه‌ها دو روز تهران هستند و یازدهم عازم تایلند هستیم. درس‌های خوبی از این بازی گرفتیم. شیوه بازی در بخش دفاعی و حمله برای ما مهم بود. بچه‌ها را خوب شناختیم، آخرین فرصت ما بود و باید 23 بازیکن را معرفی کنیم، چند بازیکن از ما جدا می‌شوند و ناچاریم برخی از بازیکنان را در تایلند نداشته باشیم.

وی درباره 9 نفره شدن تیم قطر و اینکه کادرفنی ایران پیشنهاد داد تا دوباره تیم قطر 11 نفره شود، عنوان کرد: برای ما بازی مهم بود، اگر دنبال نتیجه بودیم، 9 نفره بودن حریف باعث می‌شد تا تیم ما مثلا 5 گل بزند، کادر فنی قطر هم از ما به خاطر این موضوع تشکر کرد. اینجا به دنبال روش و شیوه بازی کردن خودمان بودیم. موقعی که 11 نفره بازی می‌کنند ما می‌توانیم ضعف خودمان را بشناسیم. توانستیم تاکتیک پذیری بچه‌ها را ببینیم. شاید حق ما برد بود و از بچه‌ها راضی هستم. باید در بازی‌های بعدی که بازی اصلی ما در تایلند است بهتر باشیم. سانچس سرمربی قطر هم فرق بازی بازیکنان ما را با یک ماه پیش دید و بچه‌های ما را تحسین کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز