خبرگزاری کار ایران

مظاهری: برانکو من را می‌خواست/ بخاطر بیرانوند تلوزیون نمی‌بینم

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۳۵۱

دروازه‌بان تیم تراکتور تبریز گفت: برانکو من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌خواست اما من تصمیم دلی گرفتم و به تراکتور آمدم.

به گزارش ایلنا، رشید مظاهری پس از پیروزی تراکتور مقابل پیکان اظهار داشت: خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر توانستیم چهارمین بازی متوالی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببریم. با آمدن الهامی و حضور بچه‌ها به خصوص کاپیتان‌ها و بزرگ‌ترهای تیم، تیم متحول شده، از الهامی ممنونیم که توانست تفکر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عوض کند و نتایج دلخواه بگیریم.

دروازه‌بان تیم تراکتور در مورد گل دوم عنوان کرد: توپ طوری بود که نمی‌توانستم بیرون بیایم. کمی دودل شدم. روی خط ماندم و توپ مقابل من زمین خورد که این کار دروازه‌بان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سخت می‌کند. باید در تمرینات آینده طوری کار کنم که این اتفاق تکرار نشود.

مظاهری در مورد اینکه آیا ماندن ساکت الهامی به نفع تراکتور است یا باید مربی خارجی بیاید، گفت: من دوست دارم ساکت الهامی بماند. فکر می‌کنم با او می‌توانیم به نتایجی که می‌خواهیم برسیم. مربی بزرگ خیلی دیدیم، اما با سیستمی که بازی می‌کنیم ببینید چگونه است. یک فوتبال به‌روز و عالی داریم. ببینید او چه اطلاعاتی دارد و از نظر فنی بالا است. به شخصه می‌گویم دوست دارم الهامی بماند.

وی در مورد شرایط تیم ملی تصریح کرد: باید سریع‌تر یک سرمربی انتخاب کنند. در شرایطی که هستیم در برهه سختی قرار داریم. باید این بحران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پشت سر بگذاریم، البته بحران نمی‌شود به آن گفت. اگر همه ما همدل شویم، همه چیز درست می‌شود. باید یک مربی بیاورند که با فوتبال ما آشنا باشد.

دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور در مورد اینکه صحبت از برانکو بر روی نیمکت تیم ملی است، عنوان کرد: برانکو با فوتبال ما آشناست و خیلی می‌تواند به ما کمک کند.

وی در مورد اینکه آیا او دروازه‌بان مورد علاقه برانکو است چون در پرسپولیس اعلام کرد اگر بیرانوند برود، بهترین گزینه برای جایگزینی‌اش رشید مظاهری است، اظهار داشت: نمی‌دانم. این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تازه از شما می‌شنوم. در ابتدای فصل هم علیرضا در پرسپولیس حضور داشت و برانکو من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌خواست و بحث ماندن و رفتن علیرضا نبود. برانکو من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌خواست اما من تصمیم دلی گرفتم و به تراکتور آمدم. در آن زمان علیرضا بود که من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌خواست.

مظاهری در مورد اینکه بیرانوند در یک برنامه کنایه‌ای به او زده است، گفت: علیرضا دروازه‌بان خوبی است، من هم او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دوست دارم و امیدوارم به روزهای خوبش برگردد. من برنامه هیچ دروازه‌بانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نگاه نمی‌کنم و تمرکز روی کار خودم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز