خبرگزاری کار ایران

دیدار دوستانه؛

پرسپولیس ۴ – چوکا تالش ۱ / شماره ۷ پرسپولیس به پیوس اهدا شد(عکس)

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۱۷۸

تیم فوتبال پرسپولیس با ترکیبی از بازیکنانی که روز گذشته در ترکیب اصلی حاضر نبودند، امروز به مصاف چوکای تالش رفت که توسط فرشاد پیوس هدایت می‌شود. این دیدار تدارکاتی با نتیجه چهار بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس امروز شنبه در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم با سابقه چوکای تالش رفت که این روزها با هدایت فرشاد پیوس در صدر جدول گروه «ب» لیگ دسته دوم کشور برای صعود به لیگ دسته اول تلاش می‌کند.

این بازی در حالی انجام شد که بازیکنان ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی روز جمعه به علاوه سید جلال حسینی و علیرضا بیرانوند از حضور در تمرین امروز معاف بودند.

پیش از شروع بازی افشین پیروانی، کریم باقری و اعضای تیم پرسپولیس با فرشاد پیوس خوش و بش کردند.

این بازی از ساعت 11 و 10 دقیقه امروز در زمین مجموعه شهید کاظمی آغاز شد و در غیاب کالدرون و دستاران اسپانیایی او، کریم باقری سرخپوشان را هدایت می‌کرد. پرسپولیس در این بازی با توجه به کمبود نفرات، از تیم چوکا بازیکنان کمکی گرفت.

به این ترتیب، امیر حسین بیات، حسین ماهینی، احسان حسینی، محمد نادری، سعید حسین‌پور، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، مهدی عبدی و عرفان شمخالی و سعید غفاری از چوکا برای سرخپوشان به میدان رفتند.

مصطفی زینالی، حبیب افرا، یامین فلاح، علی سلیمانی، صاحب فرجی، کیوان محمدنژاد، محمد پور رحمت ا...، حمید خدابنده‌لو، حامد عظیمی، محمد جعفری و بهزاد یوسف علی پور نیز نفراتی بودند که چوکا بازی را با آنها شروع کرد. نیمه اول این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود سرخپوشان پایان یافت.

این دیدار دوستانه در نهایت با نتیجه 4 بر 1 به سود پرسپولیس خاتمه یافت. گل‌های این بازی تدارکاتی توسط مهدی عبدی (۲ گل)، سعید حسین‌پور و عرفان شمخالی (بازیکن تیم حریف) برای پرسپولیس و حمید خدا بنده‌لو برای چوکا به ثمر رسید.

فرشاد پیوس که سال‌ها با پیراهن شماره ۱۷ برای پرسپولیس بازی کرد و هنوز بهترین گلزن تاریخ باشگاه است امروز با تیمش چوکای تالش، در ورزشگاه کاظمی مقابل پرسپولیس قرار گرفت. در پایان بازی دوستانه امروز، افشین پیروانی و کریم باقری به یادگار پیراهن شماره ۱۷ پرسپولیس را به او اهدا کردند.

پرسپولیس ۴ – چوکا تالش ۱ / شماره ۷ پرسپولیس به پیوس اهدا شد(عکس)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز