خبرگزاری کار ایران

عبدالله حسینی در گفتگو با ایلنا؛

اولین برد تیم را به فال نیک می‌گیریم/ آنقدر به هواداران گل‌گهر بدهکارم که حتی به جدا شدن از تیم فکر هم نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۱۵۳

مدافع تیم گل‌گهر سریجان گفت: آنقدر در گل‌گهر خوب نتیجه نگرفتیم و شرمنده هواداران آن هستیم که فعلا به جدا شدن از آن فکر هم نمی‌کنم.

عبدالله حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار با ماشین‌سازی اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود تمامی بازیکنان هم قسم شده بودیم تا بتوانیم این بازی پیروز از زمین خارج شویم که خداراشکر توانستیم سربلند باشیم و با کسب سه امتیاز این بازی دل هواداران خوب شهرستان سیرجان را شاد کنیم. البته خیلی زودتر از این‌ها باید به پیروزی‌ دست پیدا می‌کردیم ولی حتما حکمت این بوده که تیم‌ ما در این برهه تغییرات و روزهای خوب را تجربه کند ما هم این برد را بعد از تحمل آن همه سختی به فال نیک می‌گیریم. امیدوارم که این روند خوب ادامه‌دار داشته باشد و شرایط تیم گل‌گهر روز به روز بهتر شود.

وی ادامه داد: زمانی که تیم گل‌گهر تازه به لیگ برتر صعود کرد اکثر بازیکنان حاضر در آن تجربه بازی کردن درسطح اول فوتبال را نداشتند به همین خاطر خیلی تلاش و صبوری کردند تا بتوانند به این شرایط عادت کنند در تیم جا بیفتند. تیم ما از زمان حضور آقای بگوویچ تا آمدن آقای جلالی دو سبک متفاوت را در مدیریت و مربیگری تجربه کرد که البته این طبیعی است زیرا به این معتقد هستم که هر مربی سبک و تکنیک خاص خودش را دارد. بدون شک هر دو آن‌ها برای بالا کشیدن تیم و موفقیت آن بسیار زحمت کشیدند که باید به هردوی آن‌ها خسته نباشید گفت .امیدوارم که از این به بعد بتوانیم با کسب نتایج بسیار خوب در جدول جایگاه بهتری داشته باشیم.

مدافع تیم گل‌گهرسیرجان در خصوص عملکرد خوبش در دیدار مقابل ماشین‌سازی گفت: همگی ما  با تمام وجود بازی کردیم تا بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم. وظیفه خودم می‌دانم که در هر بازی بهترین عملکردم را داشته باشم تا تیمم بهترین نتیجه را کسب کند.

حسینی در خصوص جرایم درنظر گرفته شده توسط باشگاه گفت: درجریان جزئیات این موضوع نیستم ولی می‌دانم هر تصمیمی باشگاه بگیرد بدون شک به صلاح تیم خواهد بود. درست است که باشگاه مارا جریمه کرده است ولی همان نفرات قبل از بازی آمدند به همه بازیکنان گفتند که اصلا به برد و شرایطمان در جدول فکر نکنیم و بدون استرس و با تمام وجود بازی کنیم و همین موضوع باعث شد که اعتمادبنفس بازیکنان بیشتر شود و ما بتوانیم به اولین برد در لیگ برتر دست پیدا کنیم. بدون شک افرادی که در باشگاه مدیریت تیم را به عهده دارند آنقدر مهربان و دلسوز  هستند که این جریمه‌ها را نیز  نادیده گرفته و ببخشند.

وی در خصوص اینکه آیا از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارد یا خیر گفت: اکثر بازیکنان درفصل نقل و انتقالات پیشنهاد دارند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم ولی فعلا با تیم گل‌گهر قرارداد دارم .آنقدر در این تیم خوب نتیجه نگرفتیم و شرمنده هواداران آن هستیم که فعلا به جدا شدن از آن فکر هم نمی‌کنم. امیدوار هستم در نیم فصل دوم با کسب نتایج خوب بری خوشحالی مردم خوب شهرستان سیرجان باتمام وجود زحمت بکشیم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز