خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی

برنامه ویژه درمانی برای علیرضا کریمی در نظر گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۰۴۰

دکتر پورسعید گفت: جلسه پزشکی در مورد مصدومیت زانوی علیرضا کریمی آزادکار تیم ملی برگزار شد و روند درمانی وی از صبح امروز آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا, دکتر پورسعید رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: برای روش درمان مصدومیت پای علیرضاکریمی باید تصمیم می‌گرفتیم و در معایناتی که صورت گرفته بود شک بر این بود که رباط صلیبی قدامی وی پاره است، ولیکن‌ام آر آی اول، پارگی کامل را نشان نمی‌داد و در آزمایش‌ام آر آی مجدد که از پای کریمی گرفته شد این موضوع به اثبات رسید.

وی گفت: در این مورد جلسه‌ای دیروز  با حضور غلامرضا محمدی و ابراهیم مهربان سرمربی و مربی تیم ملی کشتی آزاد، دکتر سهراب کیهانی متخصص ارتوپدی، دکتر مرتضی بهرامی نژاد پزشک و بدنساز تیم ملی کشتی آزاد و بنده در بیمارستان آرمان برگزار شد.

پورسعید تصریح کرد: 2 راه پیش رو داشتیم، یک انجام عمل جراحی که باعث می‌شد که در نهایت کشتی گرفتن برای کریمی در المپیک غیر ممکن باشد و راه حل دوم درمان غیر تهاجمی بود که در این مورد نیز 2 راه را پیش رو داشتیم، یک اینکه که صبر کنیم و بدنسازی انجام دهیم و راه دوم اینکه ایجاد القای ترمیم (PRP) را به همراه بدنسازی و تقویت عضلات و تقویت تعادل انجام دهیم، که راه دوم را برگزیدیم.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی ادامه داد: نظر دکتر کیهانی این بود که بهتر اس از روش PRP استفاده کنیم، تا علیرضا کریمی بتواند به تمرینات خود ادامه داده و شانس حضور در المپیک را از دست ندهد.

پورسعید اظهار داشت: به همین منظور امروز شنبه علیرضا کریمی در بیمارستان طالقانی prp  شد و قرار است انجام تمرینات تعادلی و قدرتی که باعث افزایش عملکرد او می‌شود توسط دکتر بهرامی نژاد پیگیری شود و این کار 3 ماه طول خواهد کشید و پس از آن علیرضا کریمی می‌تواند به تمرینات خود ادامه دهد.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون در پایان خاطرنشان کرد: در هر صورت درمان قطعی چنین مصدومیت‌هایی جراحی است اما با توجه به اینکه شانس حضور کریمی در المپیک مطرح بود، تیم پزشکی روش دوم را انتخاب کرد و امیدوارم شاهد مصدومیتی برای کشتی گیران کشورمان به خصوص در آستانه حضور در المپیک نباشیم و حادثه‌ی جدیدی رخ ندهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز