خبرگزاری کار ایران

انصاری‌فرد: باید با همین همدلی جلو برویم/ قسط اول کالدرون به زودی پرداخت خواهد شد!

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۹۲۰

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:باید با همین انسجام و همدلی جلو برویم تا به هدف‌مان برسیم.

به گزارش ایلنا، محمدحسن انصاری‌فرد در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی درخصوص پیروزی یک بر صفر سرخ‌پوشان اظهار داشت: لطف خدا، تلاش بازیکنان و کادر فنی موجب شد تا در بازی امروز به پیروزی برسیم. باید با همین انسجام و همدلی جلو برویم تا به هدف‌مان برسیم.

وی درمورد پرداخت مبلغ قرارداد کالدرون خاطرنشان کرد: قسط اول وی به زودی پرداخت خواهد شد. فکر می‌کنم دوشنبه یا سه‌شنبه پول به حساب وی واریز شود. برای پرداخت قسط دوم وی هم امشب جلسه‌ای خواهیم داشت تا به جمع‌بندی برسیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب بازیکنان جدید، گفت: دیروز جلسه‌ای برای این موضوع داشتیم. سرمربی تیم 2-3 گزینه را مدنظرش داشت که باید با آنها مذاکره و در نهایت بازیکنان مدنظرش را جذب کنیم.

انصاری‌فرد درمورد گلایه‌های کالدرون در روزهای اخیر، خاطرنشان کرد: همه چیز خوب است. ما متحد و همدل هستیم و به جلو حرکت می‌کنیم تا به هدف خود برسیم. موضوعی درمورد پاداش‌ها وجود داشت که قبل از فصل به صورت شفاهی به وی اعلام کرده بودند و در قراردادش وجود نداشت.

وی افزود: من در جریان این موضوع نبود. بعد از اینکه کالدرون این موضوع را به من گفت من هم تلاش کردم تا مصوبه هیأت مدیره را بگیرم که این اتفاق هم افتاد. به زودی برای پرداخت پاداش‌های وی هم جمع‌بندی صورت می‌گیرد. اردوی قطر را هم هماهنگ کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا انتظارات وی را برآورده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز