خبرگزاری کار ایران

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس یک - نساجی صفر/ یک برد اقتصادی دیگر برای شاگردان کالدرون

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۹۰۸

پرسپولیس در دیدار مقابل نساجی با برتری به رختکن رفت.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس و نساجی در دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

در این دیدار سرخپوشان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند.

وحید امیری در دقیقه 34 تنها گل پرسپولیس را در نیمه نخست به ثمر رساند.

همچنین با اخراج محسن ربیع خواه در دقیقه 58، پرسپولیس دقایق زیادی از بازی را 10 نفره بود.

 

ترکیب پرسپولیس

وژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، مهدی ترابی (77 - سیامک نعمتی)، بشار رسن (85 - سیدجلال حسینی)، وحید امیری و علی علیپور (88 - فرشاد احمدزاده).

 

ترکیب نساجی

علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، حامد شیری، احسان قهاری، سیدمحمد میری، محمدعرفان معصومی، علی‌اصغر عاشوری، حسین زامهران (81 - محمدجواد جلالی)، رحمان جعفری (87 - رحمان جعفری) و محمد عباس‌زاده (56 - محمدمهدی نظری).

 

داور: مرتضی منصوریان

 

شرح گل در دقیقه 34: ضد حمله برای پرسپولیسی‌ها با مثلث مهدی ترابی، علی علیپور و وحید امیری شکل گرفت. ترابی در سمت چپ علیپور را صاحب توپ کرد تا ارسال او به دهانه دروازه با ضربه سر امیری تبدیل به گل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز