خبرگزاری کار ایران

شکاری: ما می‌توانیم شگفتی ساز شویم/ کادر فنی روحیه جنگندگی را به تیم منتقل کرده

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۸۹۰

هافبک تیم ملی فوتبال امید گفت: تیم ملی‌امید یکی از همان تیم‌هایی است که می‌تواند فراتر از انتظارات شگفتی ساز ظاهر شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا شکاری در خصوص اردوی آماده‌سازی تیم المپیک در قطر گفت: باید از آقای استیلی و کادر ایشان همچنین فدراسیون فوتبال تشکر کنیم که واقعا بهترین امکانات و شرایط را در این اردو فراهم کردند. همه چیز فوق العاده است و بچه‌ها با تمرکز و روحیه بسیار خوبی در تمرینات کار می‌کنند.

شکاری اضافه کرد: شب گذشته یک بازی درون تیمی داشتیم که انگیزه رقابت بالایی بین همه اعضای تیم وجود داشت و هیچ کس نمی‌خواست بازنده باشد. به نظر من کادر فنی این انگیزه و روحیه جنگندگی را به تیم منتقل کرده و انرژی بسیار خوبی بین بچه‌ها وجود دارد. در بازی درون تیمی همه نفرات کار را جدی گرفته بودند و قطعا در بازی‌های دیگر از این هم جدی‌تر و بهتر بازی می‌کنند. این انگیزه را آقای استیلی، پیروانی، شاهرودی و امامی فر به تیم منتقل کرده‌اند و بچه‌ها با روحیه جنگنده کار می‌کنند.

وی همچنین در پایان گفت: بعضی تیم‌ها شرایطی را رقم می‌زنند که هیچ کس انتظار ندارد و من باور دارم این تیم امید از همان تیم هاست. تیمی که می‌تواند فراتر از انتظارات شگفتی ساز شود و عملکردی متفاوت داشته باشد. من هم مثل آقای استیلی و اعضای کادر قول می‌دهم بچه‌ها با تمام وجود می‌جنگند و با دعای خیر مردم انشالله در بازی‌های تایلند هم موفق می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز