خبرگزاری کار ایران

تغییرات قریب الوقوع در تیم مشهدی؛

نقل و انتقالات نیم فصل، فرصت طلایی شهرخودرو

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۸۶۸

شهرخودرو قصد دارد با ایجاد تغییراتی در نقل و انتقالات نیم فصل تیمش را در پست‌های مختلف تقویت کند.

به گزارش ایلنا, تیم شهرخودرو خراسان لیگ نوزدهم را با قدرت شروع کرد و با خرید چهره‌های مطرح از تیم‌ ‌های مختلف و حتی سرخآبی‌های پایتخت نشان از عزم جدی این باشگاه برای حضور قدرتمند در فصل جدید داشت و در این فصل هم جزو مدعیان اصلی قهرمانی لیگ بوده و تا پایان هفته شانزدهم لیگ برتر توانسته با کسب هشت برد, چهار مساوی و چهار باخت در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرد.

حال که لیگ به تعطیلات برخورده است تیم‌های مختلف به دنبال تقویت خود در پنجره زمستانی هستند و نقل و انتقالات نیم فصل برای اکثر تیم‌های حاضر در لیگ برتر یک فرصت طلایی محسوب می‌شود تا آن‌ها بتوانند با خریدن بازیکنان جدید نقاط ضعف تیمشان را برطرف کنند.

در این بین شهرخودرو هم در صدد است تا برای بقا در کورس قهرمانی از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشد تا با جذب بازیکنان مورد نظرف علاوه بر تقویت تیم در خطوط مختلف، نیم فصل دوم را با قدرت بیشتری شروع کند.

براین اساس چند بازیکن در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند که از این گزینه‌های احتمالی می‌توان به مرتضی خراسانی، محمد محمدزاده، مرتضی آقاجانپور و فرشادمحمدی‌مهر  اشاره کرد و البته جدی‌ترین آن‌ها روح الله باقری. مهاجم فصل گذشته استقلال که در ابتدای لیگ نوزدهم  به جمع شهرخودروهایی اضافه شد با توجه به عملکرد نه چندان مطلوب، بعد از بازی مقابل نساجی با نظر گل‌محمدی در اختیار باشگاه قرار گرفت و با شرکت نکردن در تمرینات این تیم به شایعه جدایی‌اش از این باشگاه خراسانی بیش از بیش قوت بخشیده و گفته می‌شود کار او با شهر خودرو تمام شده است.

در طرف مقابل نیز باشگاه برای تقویت تیم  خرید چند بازیکن در پست‌های دفاع راست, دفاع چپ, هافبک دفاعی و مهاجم  را در دستور کار خود قرار داده است که برای هر پست چند گزینه مد نظر کادرفنی هستند و به باشگاه معرفی شدند و در صورت جدی شدن مذاکرات نامشان رسانه‌ای خواهد شد.

علاوه براین‌ها سرمربی شهرخودرو یحیی‌گل‌محمدی نیز در این فصل  جزو جدی‌ترین گزینه‌ها برای هدایت سرخ‌پوشان و بعد از جدایی برانکو از این پرسپولیس و گزینه‌های مطرح شده برای جانشینی مارک ویلموتس سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران بوده است که این شایعه بارها توسط یحیی و باشگاه شهرخودرو تکذیب شد.

حال که بازی‌های لیگ به نیم‌فصل رسیده است و پنجره نقل انتقالات باز شده است  شایعه جدایی این مربی از جمع شهرخودرویی‌ها دوباره سر زبان‌ها افتاده است اما با توجه به اینکه یحیی نقل و انتقالات نیم فصل دوم باشگاه لیست خرید نوشته است بعید است که بخواهد از این تیم جدا شود.

حال باید منتظر ماند و دید که در بین گزینه‌های مطرح شده کدام یک به زودی اعلام خواهد شد کار شهرخودرو برای این خریدهای زمستانی به کجا کشیده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز