خبرگزاری کار ایران

چلسی 0-2 ساوتهمپتون؛ تحقیر یاران لمپارد در لندن

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۷۷۲

شاگردان فرانک لمپارد که در هفته های اخیر نتایج پرفراز و نشیبی داشتند، در دیدار امشب مقابل ساوتهمپتون هم نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند و در نهایت 2-0 شکست خوردند.

به گزارش ایلنا، چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. این روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 21، آبی ها صاحب اولین موقعیت جدی شان شدند. روی همکاری ویلیان و جورجینیو، این هادسون اودوی بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او بعد از برخورد به مدافع ساوتهمپتون به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد، این بار هادسون اودوی بود که با یک ارسال خطرناک، روی دروازه ساوتهمپتون خطرساز شد اما ضربه سر توموری، راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد. حملات چلسی ادامه پیدا کرد اما این تیم میهمان بود که در دقیقه 31، برخلاف جریان بازی، به گل رسید. روی یک حرکت از سمت چپ بود که پاس هویبرگ به اوبافمی رسید و او هم با یک حرکت خوب در قلب خط دفاعی چلسی، با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازیکنان چلسی بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند و روی یک ضربه کرنر در دقیقه 39، چیزی نمانده بود که به گل تساوی برسند اما ضربه سر آسپلیکوئتا روی ارسال ویلیان را مک کارتی، دروازه بان ساوتهمپتون، با یک واکنش خوب دفع کرد. تلاش بازیکنان میزبان برای رسیدن به گل تساوی ادامه پیدا کرد اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با برتری 1-0 ساوتهمپتون به پایان رسید.

نیمه دوم را ساوتهمپتون بهتر آغاز کرد و در دقیقه 49، چیزی نمانده بود که روی حرکت ناتان ردموند به گل برسند اما حضور به موقع توموری، دروازه آبی ها را نجات داد. پس از آن نوبت چلسی بود که توپ و میدان را در اختیار بگیرد و در دقایق 54 و 56، صاحب دو موقعیت خوب شدند اما ضربات هادسون اودوی، راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

بازی با همین روند ادامه پیدا کرد و این بازیکنان چلسی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتد اما در نهایت در ساوتهمپتون بود که در دقیقه 73، به گل دوم رسید. روی یک حرکت تیمی خوب بود که پاس آرمسترانگ در محوطه جریمه به ناتان ردموند رسید و اوهم با یک ضربه دقیق، کپا را مغلوب کرد.

بازیکنان چلسی که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دقایق پایانی فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کردند و صاحب چند موقعیت خوب شدند اما نتوانستند از هیچ یک از آنها استفاده کنند و بازی با نتیجه 2-0 به سود ساوتهمپتون به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز