خبرگزاری کار ایران

مقابل پرسپولیس کار سختی داریم

مهاجری: لیست مازاد نداریم / از فدراسیون می‌خواهم که فیرپلی را پیگیری کند

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۶۸۱

سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری گفت: ما اگر با تمام نفرات هم آماده باشیم، مقابل پرسپولیس کار سختی داریم. حس خوبی بازیکنان ما دارند، باعث می‌شود برای این بازی امیدوار باشیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر در ابتدا گفت: از استاندار مازندران تشکر می‌کنم که برای سر و سامان دادن به نساجی کمک کردند و با جلساتی که برگزار کردند، توانستند تیم را همراهی کنند. از آقای صنیعی‌فر که تیم را به لیگ برتر برد تشکر می‌کنم. ایشان جایگاه بسیار بزرگی در نساجی دارند و هواداران او را فراموش نمی‌کنند. آقای حدادیان هم در مسئولیتی جدیدی که دارند امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند و برای باشگاه موفقیت حاصل کند. مسئولان، مردم و تیم دارند به هماهنگی خوبی می‌رسند و امیدوارم این اتحاد هر روز محکم‌تر بشود.

مهاجری درباره حریف فردای شاگردانش گفت: پرسپولیس با نتایجی که به دست آورده کار ما را سخت کرده است. چند بازیکن با تیم ما فسخ کرده‌اند و چند بازیکن در کنار تیم ملی هستند و برای اینکه لیست ۱۸ نفره ما پر شود، از دو بازیکن امیدمان استفاده کنیم. ما اگر با تمام نفرات هم آماده باشیم، مقابل پرسپولیس کار سختی داریم. حس خوبی بازیکنان ما دارند، باعث می‌شود برای این بازی امیدوار باشیم. 

مهاجری ادامه داد: بازیکنان و باتجربه‌ها انگیزه و روحیه خوبی دارند و با تمام توان می‌توانیم یک روز خوب برای خود به ارمغان بیاوریم. هر نتیجه‌ای که در این بازی به دست آید هیچ چیزی از ارزش‌های کم نمی‌کند. ما به لحاظ کیفیت فوتبالی، نمایش خوبی ارائه می‌دهیم و این نوع فوتبال می‌دانم بالاخره یک روز نتیجه بخش خواهد بود. تیم در نیم فصل قرار است تقویت شود تا بتوانیم مزد زحمات خود را بگیریم.

سرمربی نساجی درباره لیست نقل و انتقالات تیمش عنوان کرد: ما تعداد بازیکنانی که داریم محدود است و لیست مازادی نداریم و باید با کادر فنی خود جلسه بگذاریم و تقویت‌های لازم را انجام دهیم. هر کسی دوست داشت در نساجی می‌ماند و هر کس که نخواست می‌رود. بازیکنان ما تا الان ۲۵ درصد دریافتی داشتتند و در ادامه مبلغ خوبی از قرارداد خود را می‌گیرند تا تیم به تعادل برسد. چیزی که فردا ما را امیدوار می‌کند، بازیکنان با تجربه ماست و امیدوارم یک بازی خوب از تیم شاهد باشیم.

رضا مهاجری درباره فسخ قرارداد غیرقانونی 4 بازیکن این تیم همچنین گفت: متاسقانه کسانی هستند که از دلال حمایت می‌کنند اما آن ها چطور به خودشان اجازه می‌دهند که بازیکنان را وسوسه کنند که متمایل به فسخ قرارداد بشوند؟ این مساله اصلا خوب نیست. "فیرپلی" تنها در مستطیل سبز نیست و باید در تمام ارکان فوتبال اجرا شود. من از فدراسیون می‌خواهم این مساله را پیگیری کند تا این شرایط به وجود نیاد. این دلال‌ها تیشه به ریشه این فوتبال می‌زنند و امیدوارم فدراسیون در این خصوص محکم قدم بردارد.

مهاجری درباره وضعیت تیمش در پایان بیان داشت: ما یک تیم با بضاعت محدود هستیم. نیم فصل به اتمام می‌رسید من خودم رضایت نامه بازیکنان را می‌دادم و عذر خواهی می‌کردم که نتوانستیم در موقع مقرر به تعهدات خود عمل کنیم اما چنین اتفاقی نیفتاد. نباید تیمی که پولدار است اینطور با تیم ما اینطور عمل کند. من اسم باشگاهی را نمی‌آورم اما بازیکنان ما به تیم هایی می‌روند که از ما متمول‌تر هستند. تیم‌هایی آماده‌خور راحت بازیکنان مثل تیم ما را می‌برند و این به نظر من فوتبال ما و بخش خصوصی ما را از بین می‌برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز