خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: امسال بهره‌برداری از 700 پروژه را در دستور کار قرار دادیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۶۵۸

وزیر ورزش و جوانان گفت: در سال ۹۸ هم بهره برداری از ۷۰۰ پروژه ورزشی را در دستور کار قرار دادیم که الان از مرز 400 پروژه عبور کرده‌ایم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر پس از افتتاح خانه کشتی تنکابن در جمع خبرنگاران گفت: سه سال پیش حدود ۴ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در سراسر کشور داشتیم که خوشبختانه با تلاش همکارانم در استان ها امروز این تعداد به کمتر از 3 هزار پروژه تقلیل پیدا کرده است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: سال گذشته در سراسر کشور هدفگذاری کرده بودیم تا ۵۰۰ پروژه ورزشی را به اتمام برسانیم که خوشبختانه موفق به تکمیل ۷۰۰ پروژه شدیم. در سال ۹۸ هم بهره برداری از ۷۰۰ پروژه ورزشی را در دستور کار قرار دادیم که الان از مرز چهارصد پروژه عبور کرده‌ایم. با توجه به افتتاح بسیاری از پروژه ها در دهه مبارکه فجر ‌پیش بینی می‌کنیم امسال هم از مرز ۷۰۰ پروژه عبور کنیم این درحالی است که کشور تحریم های ظالمانه و ناعادلانه ای را تحمل می کند.

وی افزود: همانطور که می دانید هر هفته با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و تلاش همکارانم در وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه حدود ۲۰ الی ۳۰ پروژه ورزشی را در کشور به بهره‌برداری می‌رسانیم که همه این پروژه ها مورد استفاده جوانان است و موجبات شور شادی و نشاط مردم را فراهم می کند.

سلطانی فر تاکید کرد: استان مازندران یکی از قطب های بزرگ ورزش کشور است و در اکثر رشته های انفرادی و تیمی دارای ظرفیت بالایی است. از این استان در گذشته های دور تاکنون قهرمانان جهان و المپیک زیادی داشتیم و الان که در آستانه مسابقات بزرگ المپیک توکیو هستیم حتماً در بین کاروان اعزامی کشور ورزشکاران زیادی از استان مازندران داریم و مطمئن هستیم از این استان افرادی به روی سکوی المپیک خواهند رفت.

وی ادامه داد: امیدواریم با وجود همه محدودیت ها بتوانیم به زودی پروژه‌های بیشتری را در مازندران به افتتاح برسانیم. در آینده نه چندان دور جناب رئیس جمهور سفر مجدد به این استان خواهد داشت و خودمان را آماده کرده ایم تا در خلال سفر او بسیاری از پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد را به بهره برداری برسانیم. امروز هم علاوه بر این سالن استادیوم فوتبال نور را افتتاح می‌کنیم. سالن کلارآباد هم تقریبا به ۹۷ درصد رسیده بود ولی من عادت ندارم پروژه نیمه کاره را افتتاح کنم.

سلطانی فر در پایان گفت: امیدواریم در یکی دو ماه آینده استادیوم آمل و در هفته دولت سال آینده چند پروژه بزرگ ورزشی از جمله استادیوم چالوس، سالن شش هزار نفری ساری و پیست دوچرخه سواری ماهفروجک ساری را در مازندران افتتاح کنیم. همچنین ساخت سالنی که در جویبار شروع کردیم را با قدرت و قوت ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز