خبرگزاری کار ایران

سیف الله پور: با بازیکنان جوان با پرسپولیس بازی می‌کنیم / لیست مهاجری هنوز مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۱۳۳

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: بازی مقابل پرسپولیس انجام می‌شود و با بازیکنان جوانمان بازی می‌کنیم.

ایزد سیف الله پور، قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درگفتگو با ایلنا، درباره اعلام فسخ قرارداد غیرقانونی بازیکنان نساجی گفت: روز گذشته هم سازمان لیگ گفته و هم خودمان نامه دادیم، این چهار بازیکن باید امروز ساعت 12 در تمرین شرکت کنند. پولی که باید به آنها پرداخت می‌کردیم از مدت‌ها پیش آماده است و یا باید چک دریافت کنند یا شماره حساب بدهند تا پول را به صورت مستقیم واریز کنیم. 

او در پاسخ به این سوال که با این شرایط برابر پرسپولیس بازی می‌کنند یا خیر گفت: بازی انجام می‌شود و با بازیکنان جوانمان بازی می‌کنیم. همه آنها مدت هاست که تمرین می‌کنند و قطعا با قدرت ادامه می‌دهیم.

قائم مقام باشگاه نساجی درباره وضعیت نیما میرزازاد گفت: روز گذشته به ملاقات نیمار در بیمارستان رفتم هزینه‌هایش را پرداخت کردیم که به امید خدا امروز مرخص می‌شود.

سیف الله پور در پاسخ به این سوال که لیست ورود و خروج نساجی مشخص شده یا خیر گفت: ما چون بازی آخرمان قبل از تعطیلات مقابل پرسپولیس است از آقای مهاجری خواسته‌ایم که لیست بدهد و مطابق لیست ایشان پیش می‌رویم؛ پس قطعا هنوز لیست ما مشخص نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز