خبرگزاری کار ایران

بعد از عقد قرارداد غیرقانونی؛

شکایت نساجی از شهرخودرو در کمیته تعیین وضعیت/ سرلک و جعفری محروم می‌شوند؟

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۱۲۳

باشگاه شهرخودرو مشهد در حالی با دو بازیکن نساجی مازندران وارد مذاکره شد و به امضای قرارداد رسید، که این دو بازیکن به صورت قانونی قراردادشان را فسخ نکرده بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه نساجی مازندران روز گذشته شاهد حکم ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال بود تا پس از شکایت از طریق سازمان لیگ، فسخ قرارداد یکطرفه چهار بازیکن این تیم، رضا علیاری، حسن جعفری، میلاد سرلک و علی اصغر عاشوری، غیرقانونی اعلام شود. این چهار بازیکن با استناد به بندی که در قرارداد ابتدای فصلشان گنجانده شده بود، با دریافت کمتر از 50 درصد از قراردادشان به سازمان لیگ مراجعه کرده و به صورت یکطرفه در حالی که باشگاه از این ماجرا بی خبر بود، به همکاری با نساجی پایان دادند.

سازمان لیگ پس از فسخ قرارداد این بازیکنان، یک نسخه را در اختیار باشگاه نساجی مازندران و یک نسخه را در اختیار کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال قرار داد. حالا سازمان لیگ طبق حکم کمیته تعیین وضعیت فسخ قرارداد را غیرقانونی اعلام کردند و آنها باید هرچه سریعتر به تمرینات نساجی ملحق شوند. این چهار بازیکن در حالی ادعا کرده‌اند باشگاه برای واریز مبلغ قراردادشان کوتاهی کرده است که به درخواست باشگاه برای ارسال شماره حساب جهت واریز حقوق‌شان جواب منفی داده و باتوجه به اینکه قبلا قسمتی از قرارداد را با چک دریافت کرده بودند این بار از دریافت چک ممانعت به عمل آوردند.

به غیر از علیاری و عاشوری، میلاد سرلک و حسن جعفری بلافاصله پس از فسخ قراردادی که غیرقانونی تلقی شد دست به اقدامی زدند که پرونده شکایت جدیدی را در کمیته تعیین وضعیت شکل داده است. این دو بازیکن با دخالت مدیربرنامه‌هایشان دست به فسخ قرارداد غیرقانونی زدند و پس از آن با مذاکراتی که از پیش آن هم به صورت غیرقانونی صورت گرفته بود، قراردادی با باشگاه شهرخودرو مشهد امضا کردند! باشگاه نساجی باتوجه به مذاکرات غیرقانونی طرفین با شکایت در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ابتدا فسخ قرارداد را بی اعتبار کرد و در قدم دوم آنها تصمیم دارند به دلیل این تخلف آشکار تا علیه این دو بازیکن، مدیربرنامه‌هایشان و باشگاه شهرخودرو به حکم لازم الاجرایی دست پیدا کنند.

عقد قرارداد باشگاه شهرخودرو با سرلک و جعفری در حالیکه هنوز بازیکن نساجی محسوب می‌شدند، تکرار ماجرای محمد بلبلی است که وقتی بازیکن سپیدرود بود با قراردادی به استقلال ملحق شد. پس از شکایت باشگاه نساجی، کمیته تعیین وضعیت به زودی از این دو بازیکن و باشگاه شهرخودرو دفاعیه‌ای درخواست خواهد کرد تا موضع خود درباره این شکایت را نشان بدهند. در صورتیکه آنها مقصر شناخته شوند با محرومیت بزرگی رو به رو خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز