خبرگزاری کار ایران

باید از اردوی قطر به بهترین شکل استفاده کنیم

امامی فر: شرایط حریفان را به دقت زیر نظر داریم

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۰۶۵

مربی تیم ملی امید با اشاره به آخرین شرایط این تیم در اردوی قطر گفت:با توجه به تکمیل نفرات در این اردو به اهداف مورد نظر خودمان نزدیک شدیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا امامی فر با بیان این موضوع اظهار داشت: خوشبختانه همه نیازها و موارد لازم در این اردو پیش بینی شده و از نظر امکانات تمرینی و اقامتی همچنین تغذیه و سایر موارد در بهترین شرایط قرار داریم. تمرینات به خوبی دنبال می شود. تلاش کردیم از نظر آمادگی بدنی و همینطور نظم تاکتیکی برنامه های مورد نظر را اجرا کنیم. لازم است از این شرایط و موقعیت مناسبی که در اردوی قطر ایجاد شده به بهترین شکل استفاده کنیم.

مربی تیم ملی امید اضافه کرد: یکی از نکات مهم برای کادر فنی شناخت نقاط ضعف و قوت حریفان است که این موضوع را به صورت مستمر دنبال می کنیم. بازی های تدارکاتی حریفان را با دقت دنبال می کنیم و آنالیز خوبی از این بازی ها داریم تا با شناخت مناسب وارد بازی ها شویم. تلاش می کنیم شرایط و تاکتیک خودمان را بر مبنای وضعیت حریفان تنظیم کنیم.

امامی فر در پایان گفت: قرار بود در اینجا دو بازی تدارکاتی برگزار کنیم اما به دلیل تعطیلات پایان سال میلادی باشگاههای قطری تمرینات خود را تعطیل کرده اند. با توجه به فضای رقابتی موجود در بازی اول نفرات در دو تیم مقابل هم قرار می گیرند که امیدواریم برای ارزیابی شرایط فنی تجربه مفید و خوبی باشد. همچنین روز شنبه در یک بازی بسیار مهم مقابل قطر به میدان می رویم که امیدوارم در پایان این اردو به تمامی اهداف مورد نظرمان دست یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز