خبرگزاری کار ایران

مورینیو: کمک داور ویدیویی لیگ انگلیس را می‌‌کشد!

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۰۲۸

سرمربی تاتنهام پس از اخراج سون هیونگ مین در روز یکشنبه به تاثیر کمک داور ویدیویی در فوتبال انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام معتقد است که سیستم کمک داور ویدیویی (VAR )"بهترین لیگ جهان را می کشد" زیرا اسپرز کارت قرمز سون هونگ مین در شکست مقابل چلسی را اینگونه تجربه کرد.

در جریان بازی تاتنهام مقابل چلسی که شاگردان ژوزه مورینیو شکست خوردند در دقیقه 62، سون هیونگ مین که در کورس با آنتونی رودیگر زمین خورده بود، با لگد به شکم مدافع آلمانی چلسی زد و در نهایت با کارت قرمز داور مواجه شد. سون هیونگ مین در ابتدا مدعی شد رودیگر تمارض کرده، اما داور بعد از بازبینی صحنه نظر متفاوتی داشت و ستاره کره ای تاتنهام را از زمین اخراج کرد.

مورینیو گفت: "در وضعیت سون، من فکر می‌کنم آقای تیرنی اشتباه کرده است. این تماس اشتباه است. این انگلیس، لیگ برتر، بهترین رقابت در جهان است، با ویژگی‌هایی که اگر آنها را تغییر دهیم بهترین لیگ جهان را می‌کشیم. پائول تیرنی تصمیم گرفت که کارت قرمز باشد اما آنتونی تیلور در پنج متری صحنه اعتقادی به کارت قرمز نداشت. پس چه کسی داور بازی بود؟ نه آقای تیلور. این آقای تیرنی بود. VAR قرار بود از فوتبال حمایت کند ، تا حقیقت را به نمایش برساند. آنها با این تصمیم علیه سون بازی را کشتند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز