خبرگزاری کار ایران

جلالی: امیدواریم بعد از نیم فصل نخست تیم بهتری شویم/ خوشحالم با روحیه خوب به تعطیلات رفتیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۹۸۵

سرمربی گل گهر در مورد شرایط تیمش پس از برتری مقابل ماشین سازی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ماشین سازی گفت: دوره خیلی سختی را سپری کردیم. این برد می‌تواند شروع یک دوره بزرگ برای باشگاه گل گهر باشد. در درجه اول به همه هواداران که در طول این مدت صبورانه تیم را حمایت کردند و همینطور به همه زحمت کشان کارخانه گل‌گهر که پشت تیم ما بودند، این پیروزی را تقدیم می‌کنم. امیدواریم بعد از نیم فصل نخست تیم بهتری شویم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: ما در طول بازی یک موقعیت هم به حریف ندادیم و حریف‌مان را کنترل کردیم. در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم و همه شکرگزار هستیم که توانستیم در چنین روزی و قبل از یک ماه تعطیلی، با روحیه بهتر و نگاه امیدوارانه‌ای به سراغ نیم فصل دوم برویم.

وی درباره بهبود تیمش با جذب چندین بازیکن در نیم فصل دوم گفت: بازیکنان ما برای حفظ این پیروزی، در بازی‌هایی که من بودم برای اولین بار از حریف پیش افتادیم و تا اخرین لحظه طوری می‌دویدند که مشخص بود اضطراب دارند. این بازیکنان با همه وجود دوست داشتند که به این شرایط برسند و از الان قطعا روحیه بهتری خواهند داشت و سعی می‌کنیم برای نیم فصل دوم تقویت شویم.

جلالی درباره تلاش بیش از حد بازیکنان تیمش هم اظهار کرد: ما هفته‌هاست که شایسته پیروزی هستیم. در بازی‌های گوناگون می‌توانستیم به برد برسیم. ما مشکلات تیمی داریم که نتوانستیم حل کنیم اما سعی می‌کنیم ارتقاء پیدا کنیم. بهنام برزای، بایرامی و پیمان رنجبری در خط دفاعی هم انرژی زیادی می‌گذارند. همه بازیکنانم زحمت کشیدند و از آن‌ها ممنونم.

وی درباره برنامه تیمش برای نیم‌فصل دوم اظهار کرد: یک هفته به بازیکنانم استراحت دادم. آن‌ها خیلی زیر فشار بودند. وقتی سرمربی تیم شدم، ۹ بازیکن مصدوم داشتیم. بعد از بازگشت مصدومان، تیم بهتر شد و الان نیاز به استراحت دارند و بعد از این یک هفته، سه، چهار روز استراحت می‌کنیم و ۶ روز به کیش می‌رویم و بین سه، چهار بازی تدارکاتی خوب داریم تا به اولین بازی دور برگشت مقابل سایپا برسیم و در شهرخودمان مقابل این تیم بازی کنیم.

جلالی در واکنش به اینکه آیا بازی‌های تدارکاتی تیمش در این شهر برگزار می‌شود اظهار کرد: این موضوع بستگی به رقبای لیگ برتری دارد. ما حاضریم هزینه آن‌ها را بدهیم و در شهر خودمان بازی کنیم.

وی درباره حضور مدیرعامل شرکت گل‌گهر در اردوی قبل از بازی تیمش نیز گفت: طی این مدت و با باخت‌های متوالی، بازیکنان حس تحقیر شدن داشتند و فکر می‌کردند کسی آن‌ها را دوست ندارد. حضور مدیرعامل کارخانه گل‌گهر در اردوی تیم بسیار خوب و مثمرثمر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز