خبرگزاری کار ایران

پاسخ مربی سپاهان به ادعاهای پیشکسوت پرسپولیس:

در همین فدراسیون اصفهانی 6 قهرمانی آوردید/ خوش‌خدمتی‌هایی که به پرسپولیس شد برای همه روشن است

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۷۳۰

مربی سپاهان نسبت به ادعاهای ضیا عربشاهی مبنی بر تلاش سران فدراسیون برای قهرمان کردن این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته ضیا عربشاهی، پیشکسوت پرسپولیس در صحبت‌هایی ادعا کرد که مسئولان فدراسیون فوتبال به خاطر اصفهانی بودن دوست دارند سپاهان قهرمان شود و شرایط را برای قهرمان کردن این تیم فراهم می‌کنند.

قاسم زاغی نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در واکنش به این موضوع اظهار داشت: قبل از هرچیز باید بگویم که برای ضیا عربشاهی احترام قائلم چرا که از فوتبالیست‌های خوب ایران در زمان بازی بوده است ولی صحبت‌هایی که انجام داد برایم عجیب بود که تیم ما را متهم به حمایت‌ از سوی فدراسیون کرد.

وی افزود: آقای عربشاهی ظاهراً یادش رفته است که در همین فدراسیون اصفهانی در 4 سال اخیر پرسپولیس 6 جام به دست آورده است و اگر بنا بر مهندسی نتایج باشد پس نتیجه می‌گیریم در همین فضای مهندسی شده نتایج آنها این جام‌ها را به دست آوردند و حالا فدراسیون نمی‌گذارد آنها قهرمان شوند. مطرح کردن این مسائل به نظرم نوعی فرار رو به جلو است.

مربی سپاهان در ادامه گفت: اگر اتفاقات 3 فصل گذشته را بررسی کنیم مشخص می‌شود که همین فدراسیون اصفهانی چه خوش خدمتی‌هایی به تیم محبوب ضیا عربشاهی انجام داده است و این مسائل برای همه روشن است و جالب است که پس از 3 قهرمانی پیاپی می‌آیند و این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. بازهم می‌گویم که برای عربشاهی به عنوان پیشکسوت فوتبال احترام قائلم و بازیکن خوبی در زمان بازی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز