خبرگزاری کار ایران

آزمون: کنار تیم سرشار از امید فوتبال هستیم تا المپیکی شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۶۹۳

سرمربی تیم فوتبال زیر 23 سال بانوان گفت: همه خانواده فوتبال دست به دست هم خواهند داد تا ملی پوشان امید به المپیک صعود کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر23 سال بانوان گفت: همانطور که می‌دانید حضور در المپیک یعنی یک موفقیت بزرگ برای فوتبال و یا هر ورزشی که تیم‌ها نماینده کشور خود هستند و اکنون درصدد آن هستیم تا با همدلی و همراهی ملی پوشان امید کشورمان خاطرات شیرینی را خلق کنیم.

وی افزود: بازی فوتبال به منزله جزء بسیار کوچکی از زندگی اجتماعی ما در این قرن، می‌تواند منعکس کننده اوصاف بسیاری از جامعه و حیات اجتماعی کشورها در سطح بین المللی باشد. در واقع تیم‌های ملی فوتبال هر کشور می‌توانند با انجام نمایش یک بازی جذاب احساس یک ملت بودن را به ما القا کنند. وقتی تیم ملی کشوری پیروز می‌شود، همه ملت احساس پیروزی می‌کنند. می‌دانیم همه به المپیک خواهند آمد تا بهترین باشند، ما در کنار این تیم سرشار از امید هستیم.

آزمون ادامه داد: تیم ملی فوتبال ایران آخرین بار در المپیک ١٩٧۶ مونترال شرکت کرد که البته در آن زمان تیم‌های بزرگسالان شرکت می‌کردند نه امید و در آن دوره یکی از بازی‌های ما با لهستان بود که این تیم ۲ سال قبل در سال ۱۹۷۴ سوم شده بود و در المپیک با نسل جدیدی شرکت کرد. اگرچه این بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ باختیم اما تیم کشورمان خوب جنگید. علی پروین و بازیکنان که نسل طلایی فوتبال بودند در این دوره حضور داشتند. ما امیدواریم با توجه به انگیزه بالای بازیکنان تیم امید، این تیم جزو منتخبان در المپیک باشد. اکنون هم مردم و جامعه فوتبال دست به دست هم می‌دهند تا این تیم مسیر موفقیت را طی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز