خبرگزاری کار ایران

جدایی مشکوک تارتار از نفت؛ پای پیشنهاد ذوب آهن در میان است؟

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۵۳۹

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پایان بازی با شاهین از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایلنا، نفت مسجدسلیمان که فصل گذشته نتایج خوبی نگرفت و چند مربی عوض کرده بود، این فصل به‌دنبال این بود یک سرمربی نسبتاً موفق انتخاب کند که با همه مشکلات کنار بیاید و تیم را به جایگاه خوبی برساند. پیش از شروع فصل نام‌های زیادی به گوش می‌رسید اما گفته می‌شد گزینه اصلی نفت مسجدسلیمان، مهدی تارتار است که او هم برای این باشگاه خوزستانی شرط گذاشته است. شرط اصلی تارتار این بود که بازیکنان مورد نظرش جذب شوند و بعد از آن خودش قرارداد امضا کند.

با این شرط مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان کنار آمدند اما انگار شرط دیگری هم وجود داشت و آن هم این بود که تارتار قبل از امضای قراردادش 50 درصد از مبلغ قرارداد خود را نقداً بگیرد. این اتفاق هم افتاد. به هر حال اگرچه تارتار با شرط و شروط سرمربی نفت مسجدسلیمان شد اما به‌خوبی از شرایط این باشگاه، کمبود امکاناتش، هواداران کم‌تحملش و... مطلع بود. با این شرایط، تارتار کار را شروع کرد اما هفته ششم ناگهان ساز جدایی را کوک کرد.

این در حالی بود که تیم خوب نتیجه می‌گرفت و هیچ هواداری هم اعتراض نداشت. با این شرایط، تارتار پول نگرفتن بازیکنانش را بهانه کرد تا جدا شود و به گل‌گهر سیرجان برود؛ به تیمی که گفته می‌شود هیچ مشکل مالی ندارد و مدیرانش برای ماندن در لیگ برتر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. تارتار با مسئولان گل‌گهر به توافق هم رسیده بود و حتی برای فسخ یکطرفه قراردادش هم دست به کار شد اما ناگهان خبر رسید مدیر کارخانه گل‌گهر با این انتخاب مخالفت کرد و گفت نباید با مربی که تیم دارد، صحبت شود. با این اتفاقات، مجید جلالی به‌عنوان سرمربی گل‌گهر سیرجان انتخاب شد و تارتار به مسجدسلیمان برگشت.

به این ترتیب کار با آرامش قبلی دنبال شد و مسجدسلیمانی‌ها هم نتایج خوبی می‌گرفتند. این تیم در نیم‌فصل اول هیچ باختی به دست نیاورد و رکورد خوبی از خود به‌جای گذاشت اما با وجود این شرایط و البته حمایت باشگاه، این‌بار تارتار اعتراض چند هوادار را بهانه کرد و گفت می‌خواهد از این تیم جدا شود. باشگاه هم برای اینکه بهانه‌ای نباشد، مشکل به‌وجود آمده را خیلی زود برطرف کرد که تارتار بعد از بازی با پارس‌جنوبی جم گفت نتوانست خودش را برای رفتن قانع کند و فعلاً می‌خواهد بماند. چند روزی از این صحبت‌ها نگذشته بود که علیرضا منصوریان از سرمربیگری ذوب‌آهن جدا شد و خبر رسید مهدی تارتار گزینه اصلی سبزپوشان اصفهانی است.

با این اتفاق، تارتار باز هم بهانه آوردن‌هایش را شروع کرد تا جدا شود و به اصفهان برود. مهدی تارتار قبل از بازی حذفی مقابل شاهین بوشهر به‌صراحت اعلام کرد این آخرین بازی‌اش به‌عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان خواهد بود و دیگر نمی‌تواند بماند. او این‌بار کمبود امکانات را بهانه کرد اما تارتار در همان ابتدا به‌خوبی شرایط و امکانات را بررسی کرده بود و کاملاً مشخص است کمبود امکانات، بهانه‌ای بیش نیست. به هر حال مهدی تارتار تصمیم خود را گرفته و حالا می‌خواهد به ذوب‌آهن اصفهان برود تا آنجا کارش را دنبال کند. با توجه به اینکه مدیر کارخانه ذوب‌آهن نظری مشابه مدیر کارخانه گل‌گهر ندارد، ظاهراً این انتقال به‌زودی صورت می‌گیرد.

تارتار در نهایت پس از بازی با شاهین در جام حذفی و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی از بازیکنان تیمش خداحافظی کرد و در نشست خبری اعلام کرد دیگر سرمربی این تیم نیست.

نکته جالب در مورد این اتفاقات، سکوت عجیب مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان است. هنوز معلوم نیست مسئولان این باشگاه به چه صورت با تارتار قرارداد بسته‌اند که وقتی این سرمربی می‌گوید می‌خواهد جدا شود، نه مخالفتی می‌کنند و نه اینکه می‌توانند جلوی آن را بگیرند.

به هر حال به نظر می‌رسد باید به زودی منتظر اتفاقات جدیدی باشیم و چه بسا تارتار روی نیمکت ذوب آهن بنشیند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز