خبرگزاری کار ایران

اینتر بار دیگر به دنبال جذب آرتور ویدال

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۵۳۴

سران اینتر می‌خواهند شانس مجدد خودشان را برای به خدمت گرفتن هافبک شیلیایی به کار بگیرند.

به گزارش ایلنا، از تابستان سال گذشته که آرتورو ویدال به بارسلونا آمد دائماً شایعاتی درباره رفتنش و علاقه تیم‌های دیگر به او مطرح شده اما ارنستو والورده به او اعتماد زیادی نشان داده با وجود آنکه بازیکن شیلیایی از کم بودن زمان بازی‌اش در تیم گله دارد.

مربی بارسلونا همیشه گفته ویدال بازیکن مهمی برای تیمش است به خاطر آنکه این هافبک ویژگی‌هایی دارد که با خیلی از بازیکنان تیمش متفاوت است. او برای سبک فوتبالی که والورده از تیمش می‌خواهد نقش پوشاننده را بر عهده دارد با وجود آنکه غالبا مورد انتقاد قرار می‌گیرد که استعدادی که امثال آندرس اینیستا و ژاوی ارناندس از خود بروز داده بودند را ندارد. بنابراین هر بار که از والورده درباره خروج احتمالی ویدال صحبت شده، با قاطعیت امکان آن را رد کرده است؛ اتفاقی که بعد از پیروزی مقابل آلاوس نیز رخ داد.

ویدال که فصل قبل در خیلی از بازی‌های بزرگ بارسلونا حضور داشت این فصل بیشتر روی نیمکت قرار گرفته و تنها در شش مسابقه در ترکیب اصلی قرار گرفته است. این باعث مطرح شدن شایعاتی در مورد خروجش در ماه ژانویه شد بخصوص با در نظر گرفتن اینکه ویدال نارضایتی‌اش را علنی کرده اما یک نفر است که علناً می‌خواهد او بماند: والورده.

این مربی 55 ساله مایل نیست بازیکنی را از دست بدهد که ویژگی‌های متفاوتی دارد، سختکوشی، تعصب، دوندگی و مبارزه طلبی.

اما ویدال فقط اینها نیست. کمتر درباره توانایی کار با توپ او صحبت می‌شود اما این دقیقاً دلیل بازی کردن او برای امثال یوونتوس و بایرن‌مونیخ در گذشته است. او در گلزنی هم متبحر است. این بازیکن اهل شیلی در لالیگای امسال پنج گل زده که از پنج ضربه در چارچوب او به دست آمده، اثرگذاری صددرصد کم نظیر است.

ویدال چهارمین گلزن تیم بارسلونا به حساب می‌آید و درست پشت سر مثلث MSG متشکل از لیونل مسی، لوییس سوارس و آنتوان گریزمان قرار دارد برای همین است که تلاش تیم‌های رقیب بخصوص اینترمیلان برای جذب او راه به جایی نمی‌برد، اگر دست والورده باشد او می‌ماند. والورده بعد از بازی با آلاوس گفت: «رفتن آرتورو ویدال مثل آن مسابقه میامی است که گفتند بله اما ما برای بازی نرفتیم. خیلی مجبور نیستم درباره این بازی فکر کنم.»

رسانه‌های ایتالیا روز شنبه از علاقه اینتر به جذب این بازیکن خبر دادند و حتی گفتند ویدال با 20 میلیون یورو در دسترس است. آنتونیو کونته مربی اینتر در یوونتوس با ویدال کار کرده و هافبک شیلیایی یکی از مهره‌های کلیدی او بوده.

منبع: مارکا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز