خبرگزاری کار ایران

کریستیچوویچ: بازیکنانمان شخصیت برد ندارند/ در آینده خیلی چیزها را تغییر می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۵۲۱

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازیکن باید شخصیت برد داشته باشد، تیم و بازیکنان ما فعلا شخصیت برد را ندارند.

به گزارش ایلنا، میشو کریستیچوویچ بعد از شکست 3 بر 2 مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری گفت: بازی بسیار جالبی بود با 5 گل مسابقه ای تماشاگر پسند بود. نزدیک بود به مرحله بعد صعود کنیم اما نشد. به حریف تبریک می گویم. اینکه بگویم پنجمین مسابقه تیم ما در 15 روز گذشته است، بازیکنان ما در وقت‌های اضافه خیلی خسته بودند. نفت مسجدسلیمان هم تیم خوبی است. بازیکنان ما هم تا آخر تلاش کردند. برای آینده خیلی چیزها را تغییر می‌دهیم و برای نفت مسجدسلیمان در ادامه این جام آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی در مورد وضعیت تیم شاهین گفت:  انشالله در آینده خیلی چیزها را می توانیم تغییر بدهیم. در 6 بازی اخیر که من آمده‌ام، با تراکتور مساوی کردیم که بازی سختی بود اما به کمک خداوند و با برنامه ریزی برای آینده می توانیم در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در مورد نتایج بد این تیم گفت: الان به شما گفتم که از زمانی که من آمدم 7 بازی داشتیم و هر 4-5 روز یکبار بازی کرده‌ایم و زمان کمی در اختیار داشتیم اما در یک ماه آینده وقت کافی داریم.

میشو در مورد اینکه می‌تواند این تیم را در لیگ برتر حفظ کند، گفت: بازیکن باید شخصیت برد داشته باشد، تیم و بازیکنان ما فعلا شخصیت برد را ندارند. دفاع ما خیلی کیفیت خوبی ندارد و باید یک سری بازیکنان جدید جذب کنیم و با تلاش و کمک خداوند با یک بدنسازی خوب و کمک مسئولان می توانیم در لیگ بمانیم.

وی تصریح کرد: با تمرین خوب و شخصیت تیمی خوب و ذهن برنده  می‌توانیم موفق شویم، مشکل ذهنی بازیکنان را داریم اما این مشکل کل تیم است. اگر هر بازیکنی از نظر تکنیکی، تاکتیکی و روانی رشد کند کل تیم رشد می کند. اگر باشگاه من را حمایت کند، موفق می شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز