خبرگزاری کار ایران

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی؛

برتری و صعود سخت نفتی‌ها مقابل شاهین/ شاگردان تارتار در نیمه نهایی

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۵۰۸

نفت مسجد سلیمان در وقت‌های اضافه بازی با شاهین شهرداری بوشهر به برتری رسید.

به گزارش ایلنا، در جریان مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و شاهین شهرداری بوشهر که در پایان ۹۰ دقیقه، با تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود، در دو وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای ادامه پیدا کرد و در نهایت با برتری سه بر دو نفت مسجدسلیمان به پایان رسید.

در دقیقه ۲۴ این دیدار بازیکنان شاهین بوشهر صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه حسن نجفی با استفاده از این فرصت، شاهین بوشهر را پیش انداخت. در ادامه در دقیقه ۳۵ داور یک پنالتی به سود نفت مسجدسلیمان اعلام کرد و فرزاد حاتمی با استفاده از این فرصت بازی را به تساوی کشاند.

اما این پایان کار نبود چراکه در ادامه در دقیق ۷۲ روی یک شوت از پشت محوطه جریمه و در ادامه اشتباه دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان، فرصت بسیار خوبی برای سالاری ایجاد شد و این بازیکن نیز گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در ادامه و در دقیقه ۸۷ حسین ابراهیمی با استفاده از یک ضربه ایستگاهی، گل دوم نفت مسجدسلیمان را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود.

در نهایت تلاش دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه حاصلی نداشت تا کار به وقت‌های اضافه بکشد.

در وقت‌های اضافه و در دقیقه ۱۰۶ احمد الجبوری با ضربه سر گل سوم نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند تا شاگردان مهدی تارتار به نیمه نهایی جام حذفی صعود کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز