خبرگزاری کار ایران

الهامی: ​بازی سختی داریم/ توجیهی برای عدم نتیجه گیری نیست

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۴۵۵

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: هر چند با یک تیم بسیار خوب بازی داریم، ولی به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستیم و هیچ توجیهی برای عدم نتیجه گیری در ادامه‌ی راه وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی دو تیم «تراکتور – شهر خودرو» اظهار کرد: بازی فردا از نظر شخصیتی و جدولی برای هر دو تیم مهم است. شهر خودرو یکی از با نظم‌ترین تیم‌ها از نظر تاکتیکی بوده و کادر بسیار خوبی داشته که در رأس آن یحیی گل محمدی حضور دارد. پیش بینی بنده بازی سخت با نظم تاکتیکی بالاست.

وی با بیان اینکه ما وضعیت خوبی داریم، افزود: تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و کمی بازی‌ها فشرده بوده که این موضوع کارمان را سخت کرده و به همین دلیل چندین بازیکن ما مصدوم شده است. تراکتور کم کم به مرحله‌ی تیم واقعی رسیده و بنده از هواداران درخواست دارم که تیمشان را فراموش نکنند.

وی در خصوص نقل و انتقالات تراکتور، گفت: هنوز به جمع بندی لازم در خصوص بازیکنان جدید نرسیده‌ایم. فورچونه نیز از روز گذشته به تمرینات اضافه شده و فعلاً با مربی اختصاصی روزانه دو بار تمرین می‌کند.

الهامی در خصوص پیش بینی‌اش از بازی فردا، بیان کرد: هر دو تیم از همدیگر شناخت کافی دارند و بازی نزدیکی را شاهد خواهیم بود؛ معتقدم تنها برتری ما نسبت به آنان هوادارانمان هستند.

مربی تراکتور مطرح کرد: من فرزند همین جا هستم و می‌خواهم بهترین عملکرد را داشته باشیم و با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم، آینده‌مان روشن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز