خبرگزاری کار ایران

روز نخست رقابت‌های آلیش بانوان قهرمانی جهان - قزاقستان؛

کسب یک مدال نقره و یک برنز توسط نمایندگان ایران

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۱۳۷

نمایندگان ایران در روز نخست رقابت‌های کشتی آلیش بانوان قهرمانی جهان در قزاقستان به یک مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های آلیش قهرمانی جهان از دیروز در شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شد که در پایان مسابقات روز نخست فاطمه فتاحی جویباری در وزن 60 کیلوگرم به مدال نقره و زهرا یزدانی در وزن 55 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند. سحر غنی زاده در وزن 70 کیلوگرم نیز چهارم شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم زهرا یزدانی در کشتی نخست با نتیجه 1 بر صفر وایشناوی از هند را مغلوب کرد اما در کشتی بعد مقابل بوتاگاز دی اوسونبایف از قزاقستان شکست خورد و به مدال برنز رسید.

در وزن 60 کیلوگرم فاطمه فتاحی جویباری در دور اول با نتیجه 3 بر صفر رایا کیوسوا از بلغارستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد با نتیجه 6 بر 2 از سد نودیرا کورابووا از ازبکستان گذشت و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 6 بر صفر مقابل دبورا ووس کایلی از هلند پیروز شد اما در دیدار فینال مقابل میریم مومونوا از کشور قرقیزستان با نتیجه 5 بر یک مغلوب شد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن 65 کیلوگرم که به صورت دوره‌ای برگزار شد، هانیه قدرتی پور در کشتی نخست با نتیجه 5 بر صفر مغلوب اولجان دیاسبایف از قزاقستان شد. وی در کشتی بعد با نتیجه 2 بر صفر داتو تجشیری از هند را مغلوب کرد، اما در دور سوم با نتیجه 6 بر صفر مغلوب سوریا کلوندر زوی از هلند شد و با توجه به اینکه جزء دو نفر برتر گروه خود نشد، از دور رقابت‌ها کنار رفت و پنجم شد.

در وزن 70 کیلوگرم سحر غنی زاده در دور نخست با نتیجه 2 بر صفر نارگیزا حامدوا از ازبکستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 6 بر صفر مغلوب نادیا هراشیمنکو از اوکراین شد و به عنوان چهارم رسید.

در این مسابقات دیدارهای رده‌بندی برگزار نشد و یک مدال برنز بر اساس امتیازات کشتی گیران به آن‌ها اهداء شد.

مریم احمدی و هانیه عاشوری 2 نماینده دیگر کشورمان امروز و در اوزان 75 و +75 کیلوگرم به میدان می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز